سرپرست منطقه 6 شرکت انتقال گاز ایران، گفت: در سال حماسه سياسي و اقتصادي، كاركنان پرتلاش اين منطقه در جهت خود كفايي و صرفه جويي اقتصادي و ارتقاء دانش كاركنان منطقه، موفق به ساخت بردP/N: A-15.108.04 Output Amplifier Board شدند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، علي صفرعليزاده  با بيان اين مطلب گفت: تمامي مراحل طراحي، مشابه سازي قطعات و ساخت در تاسيسات تقويت فشار گاز آبشيرين و با همت و تلاش همكاران اين مجموعه انجام شده است.
 
عليزاده، بومي سازي و خودكفايي در ساخت قطعات مورد نياز، صرفه جويي اقتصادي قابل توجه، از بين بردن وابستگي به سازندگان خارجي، رشد و ارتقاء دانش كشور را از جمله مزاياي برد ساخته شده داخلي عنوان كرد.
 
وي با اشاره به اينكه در حال حاضر تعداد 6 عدد از اين برد ساخته و آماده استفاده در تاسيسات است، گفت: هزينه ساخت هر عدد برد توسط كاركنان اين منطقه 1 ميليون و 400 ريال است در حالي كه مدل خارجي خريد هر برد از فروشندگان اكرايني 25 ميليون ريال هزينه در برداشته است.
 
عليزاده با اشاره به اينكه تاكنون ساخت 6 عدد برد، سود صرفه جويي برابر 146 ميليون ريال را براي منطقه به همراه داشته است، تصريح كرد: هم اكنون تعداد 69 عدد از نمونه اكرايني اين برد ساخته شده، در هر كدام از تابلوهاي كنترلي تاسيسات وجود دارد و مجموعا 207 عدد در همه تاسيسات تقويت فشار گاز منطقه از اين برد پر مصرف نصب شده است كه خود اهميت خودكفايي در ساخت اين برد را بيش از پيش نمايان و آشكار مي سازد.
 
وي تاكيد كرد: اين برد در هر سه تاسيسات تقويت فشار گاز منطقه استفاده شده و اين تاسيسات آمادگي اين را دارد تا در صورت لزوم بردهاي ساخته شده را جهت استفاده به ديگر تاسيسات ارسال نمايد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ساخت ، انتقال ، گاز ، نفت ، خودکفایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار