مدیر عامل اتوبوسرانی که سال هاست با اتوبوس سر و کار دارد اولین روز هفته دفاع مقدس با یک اتوبوس بنز 302 رانندگی کرد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران امروز اولین روز از هفته دفاع مقدس در سال جاری است به همین مناسبت واحد بسیج شرکت واحد اتوبوسرانی اقدام به راه اندازی کاروان رزمندگان به همراه اتوبوس های قدیمی در سطح شهر کردند.

حرکت کاروان اتوبوس های 2 طبقه و اتوبوس های بنز 302 قدیمی از میدان تجریش آغاز شد، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی راننده یکی از این اتوبوس ها بود.

پیمان سنندجی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص رانندگی با اتوبوس بنز 302 گفت: امروز به یاد دوران دفاع مقدس و به یاد ایثارگران و آزادگان و رزمندگان درکه صحنه های حق علیه باطل حضور داشتند سهم خود را با راندن یک اتوبوس بنز 302 که در آن زمان رزمندگان را به جبهه اعزام می کرده ادا کردم.

وی به داشتن گواهینامه پایه یک اشاره کرد و افزود: 7 سالی می شود که دارنده گواهینامه پایه یک هستم و همواره پشت فرمان می نشینم.

سنندجی رانندگی با اتوبوس بنز 302 را لذت بخش دانست و افزود: بهترین و لذت بخش ترین رانندگی با اتوبوس 302 است هر چند که برای رانندگی در داخل شهر کمی دشوار است.

وی با اشاره به این که هدف از راه اندازی کاروان های دفاع مقدس و رزمندگان را تداعی یاد و خاطرات آن زمان است خاطر نشان کرد: این کاروان ها از 6 نقطه از سطح شهر اعزام می شوند و مسیرهای تجریش تا راه آهن ، پایانه آزادی تا تهران پارس، میدان شهر ری و میدان رسالت را طی خواهند کرد و در این هفته 200 دستگاه اتوبوس گل مالی شده به یاد دوران دفاع مقدس مسافران را جا به جا خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار