نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با صدور بيانيه‌اي بر ضرورت اجراي قانون عفاف و حجاب در جامعه تأکيد کردند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در پايان جلسه علني امروز يک شنبه (31 شهريورماه) در بيانيه‌اي که به امضاي 180 نماينده رسيده بود از مواضع حجت الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني در خصوص عفاف و حجاب تقدير کردند.
 
براين اساس محمد دهقان عضو هيئت جلسه مجلس متن اين بيانيه را به شرح زير قرائت کرد.
 
بسم الله الرحمن الرحيم
 
ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس ما نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به عنوان امضا کنندگان اين بيانيه برخود لازم مي دانيم مراتب تشکر از رياست محترم جمهوري اسلامي ايران جناب آقاي حجت الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني به مناسبت مواضع روشن و مثبت ايشان در موضع عفاف و حجاب اعلام کنيم.
 
رياست محترم جمهوري با تأکيد بر اهميت و ضرورت رعايت حجاب در جامعه و اجراي قانون عفاف و حجاب عزم دولت راسخ دولت را از پاداشت از اين فريضه نشان داد.
 
نمايندگان مجلس علاوه بر اعلام پشتيباني خود از مواضع حجت الاسلام و السلمين حسن روحاني در امر حجاب و عفاف از اعضاي محترم دولت و قوه مجريه و ساير قوا درخواست مي‌کنيم با صدور بخشنامه‌هاي لازم و اقدامات علمي و مراقبت‌هاي مستمر و هماهنگي‌هاي مناسب در اجراي قانون حجاب و عفاف و تأمين نظر رئيس محترم جمهور به التقاي سطح اخلاق در صيانت در جامعه اهتمام داشته باشند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: عفاف ، حجاب ، بیانیه ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار