معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 18، از بهسازی معابر منتهی به پل کن در این منطقه خبر داد.

رحمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس بهسازی معابر منتهی به پل کن در منطقه 18 به منظور سهولت تردد شهروندان افزایش ایمنی و رفاه حال شهروندان در دستور کار معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه 18 قرار گرفت.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: خیابان ایران جوجه، کوچه محمدی و بخشی از معابر منشعب از پل کن بهسازی و مرمت روکش آسفالت خواهد شد.

رحمانی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت:  در این طرح اکیپ های اجرای فنی و عمران به صورت مستمر، روتین و روزانه در آماده باش کامل اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: بهسازی مرمت روکش آسفالت خیابان ایران جوجه، کوچه محمدی و بخشی از معابر منشعب از پل کن به طول 4 هزار و 800 متر مربع با هزینه ای بالغ بر 778 میلیون ریال از اقدامات اجرایی این طرح است.

رحمانی با اشاره به اقدامات دیگر معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه 18 افزود: بهسازی روکش آسفالت مدارس محلات خلیج فارس منطقه 18، محلات خلیج فارس شمالی و جنوبی بهسازی روکش آسفالت محوطه آموزشگاه های همت و کاظمی، بهسازی دریچه های فلزی مقابل درب اصلی مراکز آموزشی همت و کاظمی با اعتباری بالغ بر 3 میلیون ریال از اقدامات دیگر معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه 8 است.

برچسب ها: رحمانی ، معابر ، بهسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار