عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نرمش قهرمانانه به معنی تسلیم شدن و امتیاز دادن نیست، بلکه به اثبات رساندن حقانیت کشورمان و ارسال پیام دوستی به جهان است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ «ابراهیم نکو» نماینده مردم رباط کریم در مجلس، در نطق میان دستور خود با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در جنگی که صدام مست قدرت با حمایت‌های همه جانبه استکبار جهانی علیه ایران اسلامی به راه انداخت، قدرت، شجاعت و توانمندی رزمندگان غیور اسلام به رخ جهان کفر کشیده شد.
 
وی افزود: دلاورمردی سربازان رشید رهبر کبیر انقلاب در طول 8 سال دفاع مقدس دشمن را رسوا و در جهان بدنام کرد، حضرت امام (ره) فرمودند: ما در جنگ به مردم جهان به خصوص در منطقه نشان دادیم که با تمام قدرتها و ابرقدرت‌ها سالیان سال می‌توانیم مبارزه کنیم.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: مردم شریف رباط کریم به همراه مسئولان خود هفته گذشته با حضور حماسی در مراسم پرشکوه وداع با دو شهید گمنام وفاداری خود را با آرمان امام (ره) و شهدا ثابت کرده و اعلام کردند که از نظام، انقلاب و رهبری در همه حالات دفاع خواهند کرد.
 
نماینده مردم رباط کریم خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: ملت همیشه بیدار ایران اسلامی با عمل کردن به منویات مقام معظم رهبری و با حضور حماسی خود در انتخابات 24 خرداد حماسه سیاسی را خلق و نمایندگان شان در خانه ملت با رای اعتماد به وزرا آن را تکمیل کردند، این در حالیست که از شما انتظاراتی وجود دارد.
 
وی ادامه داد: در عرصه داخلی مردم از شما و هیئت دولت انتظار دارند که با اتخاذ تصمیمات صحیح، علمی و به دور از شتابزدگی‌ها نسبت به رفع دغدغه‌های مردم که همان گرانی، تورم و بیکاری است، اقدام نمایید. همچنین با حمایت از تولید می توان این مشکلات را حل کرد.
 
نکو اظهار داشت: مردم امیدوارند برای درمان اقتصاد کشور نسخه و کتاب جدیدی نوشته شود و یقین دارند که با تعامل مجلس و دولت این مهم امکانپذیر است.
 
عضو کمیسیون اقتصادی با اشاره به انتظارات مردم در عرصه بین‌الملل از رئیس جمهور تصریح کرد: در عرصه بین‌الملل از دکتر روحانی انتظار می‌رود که با دیپلماسی صحیح و درخور ملت ایران از آرمان‌های انقلاب و شهدا و دستاوردهای نظام به شایستگی دفاع کرده و دیپلماسی نرمش قهرمانانه مدنظر مقام معظم رهبری را در مذاکرات و سخنرانی‌های خویش در مجمع عمومی سازمان ملل، آن را در دستور کار و تیم همراهتان قرار دهید.
 
وی ادامه داد: نرمش قهرمانانه به معنی تسلیم شدن و امتیازدادن نیست، بلکه به اثبات رساندن حقانیت کشورمان و ارسال پیام دوستی به جهانیان است، این مهم به دنبال بکارگیری دیپلماسی است و جایگاه ایران را در جهان برای همگان بیش از پیش نشان می‌دهد.
 
نکو تاکید کرد: از رئیس جمهور کشورمان انتظار می‌رود که در مجمع عمومی سازمان ملل از بزرگی و قدرت ملت و کشور و نقش آن در برقراری صلح و ثبات در منطقه و جهان سخن بگوید، البته یقین دارم که با سخنان عالمانه رئیس جمهور از کرامت، بزرگی و جایگاه ایران فضای جلسه را متوجه ملتی خواهیم کرد که همواره صلح جو و صلح طلب بوده است.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود و توجه مسئولین به این مشکلات پرداخت و خاطرنشان کرد: در شهر جدید پرند متاسفانه دانش آموزان این شهر مجبورند به سایر مناطق شهرستان با طی نمودن مسافت‌های طولانی تردد کنند که علاوه بر مشکلات جانبی روند تحصیلی آنان را از نظر کیفی با مخاطره مواجه می‌کنند.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار