در مراسم جشن بازگشت به زندگی معتادان بهبود یافته کمپ های ترک اعتیاد کرمانشاه، معتادانی که توانستند بر اعتیاد خود غلبه کنند و جشن بازگشت به زندگی را بگیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سردار کریم کشوری فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در این همایش کرمانشاه را جز استانهای فعال در زمینه ایجاد کمپ های ترک اعتیاد عنوان کرد و اظهار داشت: خروجی این کمپ ها بهبود و سلامتی افرادی است که به هر دلیل در دام اعتیاد گرفتار شده بودند و حالا خود خواهان ترک آن هستند.

به گفته کشوری تعداد با کار بیشتر این کمپ ها، گرفتاریها و مشکلات ناشی از بلای خانمان سوز اعتیاد برای خانواده های گرفتار آن بسیار کم شود.

فرمانده انتظامی استان انگیزه اصلی برگزاری چنین همایش هایی را آگاهی و اطلاع رسانی به معتادین و خانواده های آنها در جهت معرفی راه های ترک اعتیاد عنوان کرد.

به گفته کشوری بسیاری از افراد گرفتار در دام اعتیاد و خانواده های آنها از چگونگی شیوه های ترک اعتیاد بی اطلاع هستند که چنین همایش هایی در جهت آگاهی دادن به آنها می تواند مثمر ثمر باشد.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری مسئولین و بخش های مختلف جامعه روزی در کشور فرار برسد که معضل اعتیاد برای همیشه از جامعه کنار رفته باشد.

استاندار کرمانشاه ،حجت الله دمیاد نیز در این مراسم حضور داشت./ز


برچسب ها: کرمانشاه ، معتاد ، زندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.