سرپرست اداره کل پدافند غیر عامل استان کردستان گفت: برای مقابله با هرگونه تهدیدات باید سطح آمادگی جامعه برای کاهش این تهدیدات را ارتقا بخشید.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبر نگاران ،جعفری در جلسه کارگروه انرژی و آب شورای پدافند غیر عامل استان با بیان این مطلب گفت:تعامل و همکاری همه دستگاه های اجرایی و آحاد جامعه برای آمادگی در مقابل هر گونه مشکلی بسیار لازم و ضروری است.

به گفته وی این کارگروه از جمله کارگروه های 11گانه شورای پدافند غیر عامل استان است، که در آن به دستورالعمل های اجرایی و وظایف اعضا در حوزه انرژی و آب توجه شده است.

وی افزود: لذا در این راستا باید با پیروی از دستورالعمل های اجرایی کلیه اعضای این کارگروه تلاش خود را برای ارتقا سطح آمادگی در برابر تهدیدات احتمالی در این حوزه به انجام برسانند.

جعفری در ادامه تداوم چرخه خدمات، طراحی تمرینات و رزمایش های دوره ای، پیش بینی های احتمالی مختلف، سازماندهی و ارتقا و توانمندسازی تیم های مورد نیاز در شرایط اضطراری را از جمله اهداف مورد نظر در این رابطه برشمرد.پوی در پایان فعال سازی همه کارگروه های زیر مجموعه شورای پدافند غیر عامل استان را از برنامه های اصلی و اولویت دار این شورا دانست./ز
برچسب ها: پدافند ، لازم ، راستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.