رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: فیلم بلند ویدیویی «من او را می‌شناسم» به بخش پایانی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان راه یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، مرادی گفت: فیلم داستانی «من او را می‌شناسم» به تهیه کنندگی حوزه هنری کردستان و جلال نصیری‌هانیس موفق به راهیابی به بخش پایانی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان شد.
وی افزود: این فیلم که محصول سال 91 است اولین فعالیت حوزه هنری استان کردستان در بخش فیلم‌های بلند سینمایی است.
رئیس حوزه هنری کردستان افزود: در این فیلم که به داستان زندگی یک معلم در یکی از روستاهای کردستان می‌پردازد عوامل زیادی از هنرمندان استان فیلمنامه‌نویس و کارگردان فیلم را یاری کرده‌اند که می‌توان به بازیگران ‌غلامرضا همتیان، سمیه مفاخری، پیام رجبی، چیا زندسلیمی، بهزاد کرم‌الهی و مجید نصرتی، تصویربردار، ادیب سبحانی، صدابردار، ‌هادی ساعد محکم، تدوین، جلال نصیری، زانیار لطفی، صداگذار، ‌آرش قاسمی، مشاور فیلمنامه، کمال حاجی‌پور، فواد حبیبی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، عدنان زندی و مدیر تولید، سیروان امانی اشاره کرد.
مرادی افزود: در بخش فیلم‌های بلند ویدیویی جشنواره کودک و نوجوان اصفهان،
بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامیداشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه با حضور 13 در اصفهان برگزار خواهد شد.
از جمله دیگر آثار این هنرمند می‌توان به فیلم مستند «کلاس تشکیل می‌شود» و «حال همه ما خوب است» اشاره کرد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.