مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: جشن شکوفه‌ها در مدارس چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  علیرضا کریمیان صبح امروز در مراسم جشن شکوفه‌ها در شهرکرد یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامی‌داشت و اظهار کرد: ماه مهر و مهربانی و بهار علم‌آموزی با هفته گرامی‌داشت دفاع مقدس همزمان شده و بهانه‌ای دل‌انگیزی فراهم کرده تا با برگزاری جشن‌های شاد این روزهای زیبا را در ذهن کودکان جاودانه بسازیم.

وی از ورود 170 هزار دانش‌آموز به مدارس و مراکز پیش‌دبستانی این استان خبر داد و گفت: در میان تمامی مقاطع تحصیلی مقطع ابتدایی بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده است.

کریمیان با اشاره به اینکه حدود 16 هزار معلم برای انتقال رسالت خطیر خود در کلاس‌های درس حضور خواهند یافت، خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید حدود یک هزار و 886 مدرسه در سطح استان پذیرایی دانش‌آموزان عزیز است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از هوشمندسازی 20 درصد مدارس استان خبر داد و گفت: در راستای هوشمندسازی مدارس نیازمند همکاری و مساعدت دستگاه‌ها و خیرین استان هستیم و تا به حال در جذب کمک خیران دلسوز استان گام‌های بلندی برداشته شده است.

به گزارش فارس صبح امروز در مراسم نمادین جشن شکوفه‌ها که در یکی از مدارس شهرکرد برگزار شد زنگ آغاز هفته دفاع مقدس در جمع دانش‌آموزان و برخی ازمسئولان استان نواخته شد./ج1

برچسب ها: مدارس ، شاد ، دانش آموز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.