برزو ارجمند به همراه پدر میهمان موسسه هنرمندان پیشکسوت

انوشیروان ارجمند به همراه برزو ارجمند میهمانان موسسه هنرمندان پیشکسوت بودند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، انوشیروان ارجمند به همراه برزو ارجمند میهمانان موسسه هنرمندان پیشکسوت بودند.

در این دیدار مدیر عامل موسسه گفت:  خوشحالم که نمایندگان دو نسل از هنرمندان پیشکسوت و جوان میهمان موسسه هستند، موسسه ای که می بایست برای وضعیت حال نسل پیشکسوت ماموریت های خود را انجام دهد و برای دوران پیشکسوتی هنرمندان جوان نیز برنامه ریزی نماید.

سید عباس عظیمی گفت: اگر چه این موسسه با تاخیر راه اندازی شده ولی با حمایت های همه دلسوزان حوزه فرهنگ و هنر می توان این تاخیر را برای خدمت رسانی هرچه بهتر به هنرمندان پیشکسوت جبران کرد.

وی گفت : این تصور غلطی است که هنرمندان جوان و مطرح نمی توانند ارتباطی با این موسسه داشته باشند. پیشکسوتان فعلی،هنرمندان جوان دهه های گذشته هستند و اگر هنرمندان در همه مقاطع سنی دست به دست هم بدهند و این موسسه را از حمایت های معنوی خود بر خوردار سازند در آینده می توانند از توان و ظرفیت های خوب آن به نحو مطلوب بهره مند شوند.

عظیمی گفت: با توجه به ماهیت موسسه آینده ای بسیار عالی را برای خدمت رسانی به پیشکسوتان تصور می کنم و امیدوارم این موسسه در مدت زمان کوتاهی به دوران طلایی خود برسد.

برزو ارجمند هم ضمن قدر دانی از تلاش های صورت گرفته در این مدت کوتاه گفت: خوشحالم که موسسه هنرمندان پیشکسوت راه افتاد ولی ای کاش 20 سال پیش راه اندازی می شد تا پدران ما با نگرانی کمتری به فردا نگاه می کردند و در دوران پیشکسوتی با آرامش خاطر بیشتری به زندگی خود در کنار خانواده ادامه می دادند.

بازیگر جوان در ادامه گفت: این موسسه اگر مورد حمایت مسئولین قرار بگیرد و توان مالی و اجرایی آن افزایش پیدا کند حداقل جایی خواهد بود برای زمانیکه دیگر شاید قدرت کار در بدن من و هنرمندان هم سن من وجود نداشته باشد .

در پایان برزو ارجمند ضمن اعلام هرگونه حمایت معنوی از این موسسه گفت: اطمینان از حمایت های مادی و معنوی و آرامش خاطر هنرمندان جوان در دوران کهولت سن در گرو پویایی و توانمندی این موسسه خواهد بود. انوشیروان ارجمند نیز با تشکر از اقدامات صورت گرفته گفت: امیدوارم این تلاش ها به صورت مقطعی نبوده و روز به روز شاهد رشد موسسه هنرمندان پیشکسوت باشیم.

پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینما در ادامه اظهار داشت : باید همه امکانات و خدمات وزارت ارشاد در این موسسه متمرکز شود و شرایطی فراهم گردد که این موسسه مرجع رسیدگی به همه مسایل و مشکلات پیشکسوتان باشد.

وی گفت: دوست دارم جناب آقای دکتر جنتی وزیر محترم ارشاد امکاناتی فراهم آورد که موسسه هنرمندان پیشکسوت بتواند با استفاده از ظرفیت و توانمندی پیشکسوتان سهم بسزایی در تولید آثار هنری داشته باشد. که هم رخوت و سستی  و ناامیدی از پیشکسوتان رخت بر بندد و هم فعالیتی نو را از سر گیرند و با شروع فعالیت ها روحیه، ذهن، احساسات و عشق آنان به هنر تشدید شود.

انوشیروان ارجمند همچنین با اشاره به امضای نامه هنرمندان به رئیس جمهور گفت: جمع بسیاری از هنرمندان پیشکسوت و طراز اول و نخبگان و کسانیکه در تولید آثار فاخر و بزرگ فرهنگی و هنری ایران زمین سهم بسزایی داشته اند نامه ای به حضور رئیس جمهور محترم تقدیم کردند، آنان امید های فراوانی دارند که دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور نگاهی ویژه و جداگانه برای حمایت از هنرمندان پیشکسوت به این موسسه داشته باشند.

وی گفت: از نتیجه نامه کاملا بی اطلاع هستم و تا کنون هیچ اطلاع رسانی  در این خصوص نشده ولی با امید منتظر مساعدت های رئیس جمهور محترم به عنوان باقیات و صالحات هستیم.

وی در پایان پیشنهاد داد: خبر نگاران، مطبوعات و رسانه ها به عنوان نمایندگان هنرمندان نتایج مرتبط با نامه هنرمندان به رئیس جمهور محترم را دنبال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار