مسابقات مسترز ۸ نفر برتر رقابت های جایزه بزرگ تور تنیس آپت از امروز قرعه کشی می شود تا تنیسورها از فردا به مصاف یکدیگر بروند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران : رقابت های جایزه بزرگ تور تنیس آپت به مدت ۴ هفته و به میزبانی تهران، خراسان رضوی و آمل برگزار شد و در پایان انوشا شاهقلی و شاهین خالدان موفق شدند با غلبه بر حریفان خود هر یک ۲ عنوان قهرمانی را از آن خود کنند تا با پایان این بازی ها برترین ها خود را در مسابقات مسترز محک بزنند.

به این ترتیب با پایان کار تنیسورها در ۴ هفته مسابقات جایزه بزرگ تور تنیس آپت، ۸ نفر برتر بازی ها متشکل از انوشا شاهقلی، اشکان شکوفی، فرشاد طلاور، اشکان دبیری، معین محمدی، کیارش سوری، محسن حسین زاده و اشکان ادیبی از یکم مهر ماه رقابت خود را بری کسب عنوان قهرمانی بازی های مسترز آغاز می کنند.

این گزارش حاکی است: مراسم قرعه کشی این رقابت ها عصر امروز برگزار می شود تا تنیسورها از فردا به مدت 5 رو با یکدیگر به رقابت بپردازند.

یاد آور می شود: مدیریت و سرداوری این رقابت ها به ترتیب بر عهده امیر صدری و علی‌ کاتبی خواهد بود و هدف از برگزاری این رقابت ها کمک به بیماران سرطانی است.

برچسب ها: تنیس ، جایزه بزرگ ، آپت ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار