به گزارش خبرنگار باشگاه خبر نگاران، سعيدي در جلسه بررسي عملكرد نظام پيشنهادها و طرح تكريم ارباب رجوع شركت گاز استان كردستان در سنندج، نظرات مردم در ارزيابي طرح تكريم را تاثير گذار دانست و گفت: در آيين نامه نظام پيشنهادات، نقش مردم بسيار حايز اهميت است و از اين رو سامانه ارتباط ميان مردم و شركت در سطح شركت هاي تابعه شركت ملي گاز ايران در كل كشور فراهم شده است. وي هدف از تشكيل نظام پيشنهادات را تحول در ساختار و تمام سطوح مديريتي دانست و افزود: طرح تحول نظام اداري به بهبود نظام مديريتي كمك ميكند و از اين رو شركت ملي گاز ايران با جديت طرح نظام پيشنهادات را پيگيري مي كند. رييس امور بهره وري و هماهنگي تحول اداري شركت ملي گاز ايران در ادامه سخنان خود گفت: ما در نظام مشاركت هدف گذاري كردهايم و بر اين اساس شركتهاي تازه تاسيس را با شركتهاي چندين ساله مقايسه نميكنيم. رييس امور بهرهوري و هماهنگي تحول اداري شركت ملي گاز ايران در ادامه با اشاره به اجراي طرح تكريم كه بر اساس فرمهاي خود ارزيابي انجام ميگيرد، گفت: از شركتهايي كه مشتري مدار هستند تقدير ميكنيم و اين نياز ما را بر آن داشته كه از اين طريق شاهد بهبود نسبي در ارايه كيفيت خدمات در سطح كشور باشيم. /س