تیم بسکتبال ماهان با پیروزی مقابل الریان قطر به قهرمانی جام باشگاههای آسیا رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال فولاد ماهان در دیدار فینال جام باشگاهها با تیم پر سابقه الریان قطر روبرو شد و با ترکیب دیدارهای گذشته، بازی را شروع کرد.

مهدی کامرانی امتیازات اول بازی را به دست آورد اما تیم قطری بعد از چهار دقیقه برای اولین بار پیش افتاد و کوارتر اول را 19 بر 18 به نفع خود تمام کرد. سانی بچیروویچ بهترین بازیکن ماهان در این کوارتر و واتسون بهترین بازیکن تیم قطری بودند.

الریان کوارتر دوم را هم با اختلاف چهار امتیاز شروع کرد اما اسلین و داوری این اختلاف را جبران کرده و 5 امتیاز پیاپی کامرانی در اواسط کوارتر بازی را به نفع ماهان برگرداند. کامرانی در پایان نیمه اول بهترین بازیکن تیم بود. نیمه اول هم با نتیجه 41 بر 35 به نفع ماهان تمام شد.

کوارتر خطرناک به نفع الریان

در حالی که ماهان تا اواسط کوارتر سوم هم در بازی پیش بود، بازی خوب یاسین موسی و بونی واتسون در کوارتر سوم تیم قطری را 28 بر 17 برنده کرد.

همکاری سانی بچیروویچ و حامد حدادی باعث تساوی 63- 63 بازی در ابتدای ده دقیقه آخر شد. حامد حدادی در این دقایق برگ برنده نماینده ایران بود. دو پرتاب سه امتیازی پیاپی از آرن داودی و سانی بچیروویچ هم اختلاف را در سه دقیقه آخر از 10 امتیاز گذراند.

کوارتر آخر با نتیجه 28 بر 11 به نفع ماهان تمام شد و این تیم با برد 84 بر 74 قهرمان این دوره از جام باشگاهها شد.

حدادی تاثیرگذارترین بازیکن ماهان

حامد حدادی در پایان این دیدار با 20 امتیاز و 14 ریباند،تاثیرگذارترین بازیکن ماهان بود. مهدی کامرانی 21 و سانی بچیروویچ 19 امتیاز داشتند. جاش اسلین هم 12 امتیاز و 5 ریباند به دست آورد.

بونی واتسون با 27 امتیاز، 4 پاس گل و 4 توپربایی بهترین بازیکن تیم قطری بود و یاسین موسی هم 18 امتیاز  10 ریباند داشت.

گفتنی است در پایان مسابقات تیم قزاقستان با پیروزی 101 بر 74 مقابل هند هفتم شد. تیم دهوک با برد 97 بر 95 مقابل الجیش پنجم و تیم ASU اردن با پیروزی 107 بر 76 مقابل الحلا سوم شدند.

برچسب ها: ماهان ، فینال ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار