رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند گفت: تبلیغات میدانی ابزار بصری مهمی در بیان ارزش‏های دفاع مقدس و یادآوری آن در جامعه دارد.

حجت‏ الاسلام محسن کرمانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: فضاسازی مساجد و کمک به فضاسازی شهری از دیگر برنامه‏ های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند است.

وی خواستار احیای هیئت رزمندگان اسلام این شهرستان در هفته دفاع مقدس شد و افزود: هیئت رزمندگان اسلام شهرستان دماوند یکی از نخستین هیئت ‏های تشکیل شده از سوی رزمندگان بود که در سطح کشور شکل گرفت.

کرمانی با اشاره به تعطیلی این هیئت به مرور زمان، هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای راه‏ اندازی آن خواند و افزود: می ‏توانیم برنامه‏ ریزی لازم را داشته باشیم و اولین جلسه این هیئت در همین هفته تشکیل شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند افزود: در مورد برنامه‏ های اداره تبلیغات اسلامی در دماوند در این هفته، ائمه جماعات رزمنده و ایثارگر در مدارس و دانشگاه ‏ها حضور خواهند یافت و به ایراد سخنرانی و بیان خاطرات خواهند پرداخت.

وی همچنین به اجرای برنامه‏ های مدون و مشخص در مساجد شهرستان دماوند اشاره کرد و برنامه‏ ریزی این ‏گونه برنامه‏ ها در مساجد را بر عهده ائمه مساجد دانست.

کرمانی تصریح کرد: طبق برنامه‏ ریزی ‏های صورت گرفته، ائمه جماعات برنامه ‏هایی شامل سخنرانی، خاطره‏ گوی و مسابقات فرهنگی را در مساجد برگزار خواهند کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند برنامه دیگر تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند را اجرای برنامه خاطره‏ گویی توسط رزمندگان و ایثارگران در مساجد محوری و اصلی شهرستان برشمرد.

وی به اهمیت آشنایی جوانان با تجزیه و تحلیل مسائل جنگ اشاره و افزود: با هماهنگی ‏هایی که با آموزش و پرورش انجام شده، تبیین علل و عوامل بروز جنگ و نیز بررسی عوامل پیروزی در جنگ را در مدارس در قالب گفتمان در دست اقدام داریم./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.