افتتاح بیمارستان صحرایی با اهدافی مهم که از جمله مهم ترین اهداف آن ارتقا روحیه جهادی و بسیجی برای جامعه پزشکی در بلایای طبیعی است.

طباطبائی، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: بیمارستان صحرایی شهید عبدالحمید دیالمه به همت بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ و با محوریت بیمارستان فوق تخصصی خاتم الانبیاء در مهر ماه سال جاری برگزار می گردد.

وی عنوان کرد: این بیمارستان صحرایی با همکاری بیمارستان های رسول اکرم (ص) ، شفا یحیائیان، شریعتی، مطهری، قلب شهید رجایی، امام خمینی (ره) علی اصغر (ع)، مرکز طبی کودکان، شهدای یافت آباد ، شبکه غرب ،کانون ناحیه مسلم بن عقیل (ع) در تخصصی دریافت آباد برگزار خواهد شد

وی خاطر نشان کرد: بیمارستان صحرایی دکتر دیالمه در بخش های اطفال، زنان، روانپزشکی، قلب و عروق، جراح عمومی ، ارتوپدی، ارولوژی است.

وی گفت: بیمارستان صحرایی خدمات به صورت رایگان با اهداف کمک به قشر پایین است.

وی در پایان گفت: این بیمارستان با سه هدف اصلی ارتقا آمادگی تیم های اضطراری و بیمارستانی در حوادث و بلایا برای پزشکان و پیراپزشکان در سطح تهران با مانور تخصصی است و برای آسیب شناسی حوزه سلامت و در جهت رفع آن و گوشزد به مسئولین و در نهایت ارائه خدمات به مردم آسیب پذیر و مناطق آسیب پذیر تر تهران در حواشی آن به صورت صادقانه و خالصانه است.

همچین این کار، برای تقویت سطح فرهنگ جهادی و بسیجی در جامعه خصوصا جامعه پزشکی انجام می گیرد./ع2

برچسب ها: بیمارستان ، صحرایی ، پزشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.