دماي هوا در نيمه شمالي کشور فردا و روز دوشنبه 3 تا 5 درجه کاهش و در روز سه شنبه 2تا3 درجه افزايش و سپس در روز چهارشنبه 4تا6 درجه کاهش مي يابد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور،در ادامه وقت امروز "شنبه 30 شهریورماه 92" اعلام شد،بررسي نقشه هاي پيش يابي هواشناسي نشان مي دهد که يک سامانه بارشي در شمال درياي سياه تشکيل مي شود.

براساس اين گزارش، امواج با دامنه کوتاه اين سامانه به تناوب طي هفته جاري از نوار شمالي ايران و همچنين دامنه هاي جنوبي البرز عبور مي کنند و سبب ناپايداري هوا به صورت افزايش ابر،گاهي رعدو برق و بارش باران در اين مناطق مي شوند.


لازم به ذکر است، از فردا تا سه شنبه جنوب خليج فارس و در روزهاي دوشنبه تا چهارشنبه درياي خزر مواج است همچنين دماي هوا در نيمه شمالي کشور فردا و روز دوشنبه 3 تا 5 درجه کاهش و در روز سه شنبه 2تا3 درجه افزايش و سپس در روز چهارشنبه 4تا6 درجه کاهش مي يابد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، کمی ابری  و بتدریج افزایش ابر، در ارتفاعات بارش پراکنده پیش بینی می شود و در بیشینه دمای خود به 33 درجه و درکمترین حالت به 22 درجه بالای صفر خواهد رسید.
انتهاي پيام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد ، دما ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار