سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: اشتباهات داوری همیشه در فوتبال هست و باید به آن احترام گذاشت.

مهدی فرامرزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پرسپولیسی ها باید واقعیت را قبول کنند و شکست شان را به داوری ربط ندهند ما تیم برتر میدان بودیم و فرصت های زیادی را از دست دادیم اشتباهات داوری همیشه هست و باید به آن احترام گذاشت.

سرپرست باشگاه سپاهان ادامه داد: مگر برای اولین بار بوده که یک تیم 10 نفره می شود سال گذشته ما هم مقابل استقلال روی اشتباه داور مدافع تیممان را در نیمه اول از دست دادیم اما بازی خودمان را کردیم و در نیمه نهایی حذفی استقلال را شکست دادیم.

وی تصریح کرد: باید به قوانین احترام گذاشت من وارد صحبت های مسئولین پرسپولیس پس از بازی نمی شوم آنها نظرشان را گفتند و مسئولین مرتبط جواب شان را می دهند.

فرامرزي اضافه کرد: در چند بازی استقلال امسال اشتباهات داوری به ضرر تیم ما بوده و طبق نظر کارشناسان داوری 2 پنالتی مقابل استقلال تهران و استقلال خوزستان برای ما گرفته نشد و ما هم آن را پذیرفتیم.

فرامرزی خاطر نشان کرد: ما نباید هر زمان داوری به سودمان بود از آن به راحتی بگذریم و زمانی که از اشتباهات آن ضرر کردیم شکست را قبول نکنیم و به اشتباهات داوری مرتبط بدانیم.

سرپرست باشگاه سپاهان در پایان گفت: جدایی جباری از سپاهان قطعی شده و بحث انتخاب مدیر عامل جدید هم زير نظر هیئت مدیره در حال پیگیری است./مح

 


 

برچسب ها: سپاهان ، فرامرزی ، نهایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار