معاون رئیس جمهور گفت: منطقه خاور میانه به شدت نیازمند صلح است ما نیز خواهان صلح هستیم چرا که صلح مقدمه همه اقدامات بشر است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست دقایقی پیش در مراسم کاشت نهال به مناسبت روز جهانی صلح گفت: دولت تدبیر و امید برنامه های بسیاری برای اصلاح مناسبات با دنیا دارد تا نشان دهیم ایران کشوری صلح دوست است.

وی ادامه داد: صلح مبنای توسعه و رشد و اعتلای بشر است، اگر صلح نباشد محیط زیست از بین می رود، آموزش و کیفیت زندگی انسان ها از بین می رود.

ابتکار افزود: متاسفانه منطقه خاورمیانه طی دهه های اخیر شاهد جنگ های متعددی بوده همچنین دخالت های بیگانگان، آسیب های سنگینی به انسان ها طبیعت و محیط زیست وارد کرده است.

ابتکار با بیان این مطلب که پیام روز جهانی صلح در آستانه نشست مجمع عمومی سازمان ملل یک پیام آشکار است اظهار داشت: ما خواهان صلح هستیم چرا که صلح مقدمه همه اقداماتی است که بشر می تواند برای رشد و اعتلای خود داشته باشد تا زمانی که امنیت صلح برقرار نشود آموزش ، بهداشت و اشتغال نیز آسیب خواهد دید.

معاون رئیس جمهور با بیان این مطلب که منطقه ما به شدت نیازمند صلح است خاطر نشان کرد: کشور ما به عنوان کشوری که در این زمینه پیشگام بوده ملتی صلح دوست است امیدواریم امروز با این کار پیام ملت ایران را به گوش همه برسانیم و رئیس جمهور محترم هم در نیویورک بتواند پیام همه ایرانیان را به گوش جهانیان برساند.

برچسب ها: ابتکار ، روحانی ، صلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار