رييس انجمن سراسري انبوه سازان بهترين روش براي افزايش توليد مسكن را واگذاري صدردصدي ساخت شهرك سازي را به انبوه سازان دانست ،گفت: انبوه‌ساز از طرق مختلف از جمله سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی منابع مالی مورد نیاز برای ساخت شهرک را تأمین می‌کند.

ایرج رهبر در گفت‌ و گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه ، ‌یکی از پیشنهادات انبوه‌سازان به دولت برای ایجاد تعادل در بازار مسکن  شهرك سازي توسط بخش خصوصي است، گفت:  فعايت بخش خصوصي  در اين حوزه و رقابتي شدن ساخت وساز نقش موثري در افزايش توليد مسكن دارد.
   
رييس انجمن  سراسري انبوه سازان بهترين روش براي افزايش توليد مسكن را واگذاري صدردصدي ساخت شهرك سازي را به انبوه سازان دانست ،گفت: انبوه‌ساز از طرق مختلف از جمله سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی منابع مالی مورد نیاز برای ساخت شهرک را تأمین می‌کند.
وي در ادامه يادآور شد: از طریق بانک‌ها هم می‌توان نقدینگی مورد نیاز شهرک‌سازی را تأمین کرد.
 
وی در ادامه تصريح كرد:  دولت باید اختیار مکان‌یابی، طراحی و نوع ساخت را به انبو‌ه‌سازان بدهد تا شهرکی ساخته شود که مشتریان بیشتری داشته باشد.

رهبر در ادامه توضيح داد:  اگر دولت صدور مجوز‌های لازم را برای بخش خصوصی تسهیل کند فضای رقابتی ایجاد می‌شود که به‌سود مصرف‌کنندگان است.
 
رئیس انجمن سراسری انبوه‌سازان با بیان این‌که شهرک‌سازی توسط بخش خصوصی منجر به ایجاد رقابت سازنده‌ای خواهد شد، گفت:‌ از مسئولان می‌خواهیم که موانع صدور مجوز شهرک‌سازی را برطرف کنند.
 
رهبر خاطرنشان کرد: کارهای مقدماتی برای اخذ مجوز شهرک‌سازی انجام شده،‌ اما باید یک پروسه طولانی را طی کنیم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار