دبير كل جمعيت حاميان عدالت اسلامي گفت: اگر به سخنان مقام معظم رهبري در خصوص "نرمش قهرمانانه" توجه كنيم به اين نكته پي خواهيم برد كه ايشان خواستار آن هستند که جمهوري اسلامي در شرايطي مساوي پاي ميز مذاكره برود.

"محمد ابراهيم بهرامي" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه امروزه ايران در شرايطي قرار دارد كه آمريكا را مجبور به عقب‌نشيني در قبال سوريه کرده است، اظهارداشت: امروزه جبهه منسجمي تحت عنوان هلال مقاومت در خاورميانه و جهان تشكيل شده كه خط مقدم آن ايران، عراق، سوريه، لبنان و فلسطين است.
 
وي با تاکيد بر اينکه جبهه مقاومت در رابطه با جنگ آمريكا عليه سوريه بسيار منسجم و قوي عمل كرد، بيان داشت: اين مقاومت يکپارچه موجبات عقب‌نشيني غرب از سياست‌هاي جنگ‌طلبانه عليه سوريه را به وجودآورد.

دبير كل جمعيت حاميان عدالت اسلامي ادامه داد: اگر به سخنان مقام معظم رهبري در خصوص "نرمش قهرمانانه" توجه كنيم به اين نكته پي خواهيم برد كه ايشان خواستار آن هستند که جمهوري اسلامي در شرايطي مساوي پاي ميز مذاكره برود.   
 
بهرامي مطرح کرد: مقام معظم رهبري مي‌فرمايند که ديگر زمان آن فرا رسيده كه ما در برابر آمريكا و جبهه غرب و به طور كلي در برابر گروه 1+5 پاي ميز مذاکره با شرايط عادلانه قرار گيريم، چراکه ديپلماسي جبهه مقاومت ارتقا پيدا كرده و كه اين را هم مي‌توان به دليل وجود متحدان ايران متصور و هم عقب نشيني مشهود آمريكا از جنگ عليه سوريه دانست.
 
دبير کل جمعيت حاميان عدالت اسلامي، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري مبني بر اينکه اگر آمريكا از گستاخي عليه جمهوري اسلامي دست بردارد قطعا بنده اولين نفري خواهم بود كه از  ايران با آمريكا به مذاکره خواهم پرداخت، خاطرنشان کرد: درايت مقام معظم رهبري در تعيين ديپلماسي بر کسي پوشيده نيست و قطعا ديپلماسي نرمش قهرمانانه نيز راه ديگري براي پيشبرد اهداف نظام جمهوري اسلامي در عرصه بين‌الملل خواهد بود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار