نماينده مردم شهرستان هاي شهركرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي ساخت و تكميل محور چهارخطه شهركرد به شلمزار را ضروري عنوان كرد.

سيد سعيد زمانيان دهكردي با بيان اينكه اين محور ارتباطي از محورهاي پرتردد استان چهارمحال و بختياري است، افزود: تكميل اين محور ارتباطي از سوي دو نماينده مردم استان در مجلس شوراي اسلامي در حال پيگيري است.
وي افزود: اجرا و تكميل اين طرح در كميسيون 215 دولت به تصويب رسيده است و باتوجه به حجم بالاي اعتبار مورد نياز، اجراي آن به اعتبار ملي نياز دارد.
نماينده مردم شهرستان هاي شهركرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه حدود 20 درصد اين مسير ارتباطي در سال هاي گذشته به صورت چهارخطه ساخته شده است، گفت: مابقي اين مسير نيز قرار است از سوي مسئولان اداره كل راه و شهرسازي استان چهارمحال و بخيتاري به پيمانكار واجد شرايط به مناقصه گذاشته شود.
زمانيان دهكردي با بيان پيگيري جدي نمايندگان مردم استان چهارمحال و بختياري در مجلس شوراي اسلامي به منظور تخصيص اعتبار مورد نياز به اين طرح، ادامه داد: اين مسير ارتباطي، از محورهاي گردشگري این استان است و تعريض آن بايد با همكاري مسئولان، اجرايي شود.
طول محور ارتباطي شهركرد به شلمزار حدود 40 كيلومتر است كه از محورهاي حادثه خيز استان چهارمحال و بختياري است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.