امام جمعه موقت اردبیل گفت: قدرت بازدارندگی ایران و صلابت نظامی کشور به عنوان حامی اصلی سوریه و مقاومت در منطقه مانع حمله آمریکا به این کشور شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت‌الاسلام صابر اکبری‌ جدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل که در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، به دلایل منصرف شدن آمریکا از حمله به سوریه اشاره کرد و اظهار داشت: نفرت مردم سوریه از آمریکا عامل اصلی انصراف آمریکا و همدستانش به سوریه و ایجاد یک جنگ نابرابر دیگر در منطقه بود به طوری که آمریکا پی برد که با این حمله نمی‌تواند همراهی مردم سوریه را با خود نظاره‌گر باشد و به همین دلیل از حمله نظامی به سوریه منصرف شد.

وی استقبال مردمی از بشار اسد را به رغم مشکلات مختلف بسیار بالا توصیف کرد و گفت: 75 درصد مردم سوریه موافق ریاست جمهوری بشار اسد هستند.

امام جمعه موقت اردبیل استراتژی روسیه را نیز در مواجهه با آمریکا در صورت حمله نظامی به سوریه یکی دیگر از دلایل انصراف آمریکا در حمله به سوریه توصیف کرد و یادآور شد: قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران دلیل سومی بود که آمریکا را از تهاجم جدید بازداشت و دنیا فهمید که اقتدار جمهوری اسلامی ایران اقتدار حقیقی است/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.