سازمان علمی فرهنگی و آموزشی اسلامی(ایسسکو) ورود نیروهای رژیم صهیونیستی به داخل صحن مسجد الاقصی را محکوم کرد و خواستار اقدام سریع و جدی کشورهای عضو در دفاع از قبله نخست مسلمانان شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه ؛ با توجه به سکوت جامعه بین المللی و سرگرمی کشورهای عربی به توطئه چینی علیه سوریه به منظور تضعیف آن، تجاوزات رژیم صهیونیستی اسرائیل علیه مسجد الاقصی قبله نخست مسلمانان و سومین حرم شریف ادامه دارد. 

سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی اسلامی(ایسسکو) از کشورهای عضو خواست اقدام سریع و جدی برای دفاع از مسجد الاقصی در مقابل تهدیدات ناشی از تعرضات مکرر اسرائیل به این مسجد که آخرین مورد آن ورود نیروهای اشغالگر اسرائیل به داخل آن است، شد. 

ایسسکو در بیانیه ای درخواست ها در اسرائیل برای جلوگیری از نماز خواندن مسلمانان در مسجد الاقصی و تقسیم آن را، که هم اکنون با استفاده از زور در مسجد ابراهیم در شهر الخلیل رخ داده است، محکوم کرد. به گفته این سازمان، اگر مسلمانان در دفاع از مقدسات خود و محافظت از آنها به شکل دسته جمعی و با استفاده از قدرت به پا نخیزند ادامه سیاست های جنایتکارانه مقامات اشغالگر بدون هیچ منعی، به تحولاتی خطرناک در آینده منجر خواهد شد و مقامات اشغالگر همچنان به جنایات و رفتارهای تجاوزکارانه و تحریک آمیز خود ادامه خواهند داد.

سازمان یادشده خواستار تحرک سریع در این زمینه در همه سطوح در جهان اسلام و همچنین بسیج تلاشها برای محکوم کردن اقدامات این رژیم در مسجد الاقصی و جلوگیری از اقدامات جنایتکارانه رژیم اشغالگر اسرائیل و گروههای تندرو یهودی شده است. ایسسکو همچنین از جامعه بین المللی خواسته است به وظیفه قانونی و اخلاقی خود در تحت فشار قراردادن اسرائیل برای متوقف کردن سیاست های جنایتکارانه اش در قدس شریف و سایر مناطق اشغالی فلسطین عمل کند. 

چشمان ما هر روز علاوه بر زخم ایجاد شده بر پیکر سوریه به دست کشورهای عربی و غربی، به زخم فلسطین و قدس شریف دوخته شده است و امیدواریم با تلاشهای یکپارچه و اراده مسلمانان، حق بر باطل پیروز شود.
برچسب ها: محکوم ، قدرت ، مسجد ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار