"سومين جشنواره ملي عكس ايران" با موضوع طبيعت زيباي ايران به همت اين انجمن از 14 تا 28 دي ماه در تهران – موسسه فرهنگي و هنري صبا - برگزار مي شود.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي انجمن سينماي جوانان ايران، "سومين جشنواره ملي عكس ايران" با موضوع طبيعت زيباي ايران به همت اين انجمن از 14 تا 28 دي ماه در تهران – موسسه فرهنگي و هنري صبا - برگزار مي شود.

دبيرخانه اين جشنواره اعلام كرد:
اين جشنواره با موضوع طبيعت مناطق مختلف ايران و در دو بخش مسابقه اصلي با موضوع طبيعت ايران و بخش ويژه با موضوع مردم و طبيعت برنامه ريزي شده است.

در تعريف بخش ويژه آمده است:  نگاه كنجكاوانه عكاسان در جستجوي انسان در طبيعت در زمينه نوع بهره برداري انسان از طبيعت، مانند زندگي عشاير و گردشگران در ميان طبيعت مد نظر مي باشد.
هر عكاس مي تواند با ارسال 10 عكس رنگي و يا سياه و سفيد و ثبت نام آن به روش اينترنتي در اين جشنواره شركت كند.

 قابل ذكر است فايل عكسهاي راه يافته با فرمت تيف و حداقل عرض 30 سانتي متر و با دقت 300 بايد به دبيرخانه جشنواره ارسال شود.

دبيرخانه جشنواره اعلام كرد، به هر عكس راه يافته 500 هزار ريال حق تاليف پرداخت مي شود و نفرات اول تا سوم در هر دو بخش علاوه بر ديپلم افتخار، جايزه نقدي دريافت مي كنند  و عكسها در كتاب نمايشگاه منتشر خواهند شد.

در اين دوره از جشنواره دبيرخانه جشنواره گفته است، چنانچه عكسي در جشنواره اي ديگر موفق به دريافت جايزه شده باشد، از بخش داوري جشنواره حذف مي شود و ضمنا تاريخ عكاسي بايد از فروردين ماه 1390 تا شهريور 1392 باشد به شرط آن كه قبلاً براي جشنواره ملي عكس ايران ارسال نشده باشد.

سومين جشنواره ملي عكس ايران توسط انجمن سينماي جوانان ايران و به دبيري "هاشم ميرزاخاني" از 14 تا 28دي ماه در تهران در موسسه فرهنگي و هنري صبا برگزار مي شود.علاقه مندان تا 30 مهرماه فرصت دارند از طريق سايت انجمن به نشاني http://www.iycs.ir/ نسبت به ثبت نام اينترنتي اقدام نمايند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.