سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: اصفهان باید مشکلاتش را حل کند تضعیف گیتی پسند تأثیر مستقیم بر تیم ملی دارد، حاشیه ها باید تمام شود.

علی صانعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازیکنان ما جوان هستند و با وجود اینکه در نیمه اول گل نخست را به ثمر رساندند اما تحت تأثیر رقیب با تجربه خود قرار گرفتند و قادر به محافظت از گل خود نشدند. به همین دلیل با وجود بازی منطقی که در نیمه دوم داشتیم اما امتیاز بازی را به حریف  دادیم. البته کارمان مقابل تیم که استخوان بندی تیم ملی را تشکیل میدهد و بازیکنانش سالهاست ستونهای تیم ملی فوتسال هستند،‌ دشوار بود.

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی تهران افزود: برای اینکه به شرایط ایده آل برسیم به زمان نیاز داریم زیرا طبق برنامه ریزی ها و  قبل از بوجود آمدن مشکلات باید با قدرت زیادی تمرین میکردیم تا در نهایت با  آمادگی وارد رقابت ها شویم اما وقفه بوجود آمده باعث شد تا نیم فصل را به زمان احتیاج داشته باشیم تا با قدرت امتیازها را از آن خود کنیم.

از روز نخست هدفمان کمک به ورزش تهران بود با امید اینکه پتانسيل فوتسال تهران در سایه تیم های تهرانی ظاهر شود و آنها را به کار بگیریم.
در این صورت سهم فوتسال پایتخت در تیم ملی نیز افزایش پیدا می کند زیرا با وجود شرایط ایده آل بازیکنان تهرانی در تیم های استانی خود می مانند و عازم شهرهای دیگر نمی شود این جریان به استعدادیابی نیز کمک می کند زیرا در این وضعیت تیم ها به جای جذب بازیکنان توانای غیر بومی به کشف بازیکنان توانای استان خود می پردازند امیدوارم در آینده ای نزدیک به این مهم دست یابیم.

صانعی در ادامه بیان داشت: امسال برای ماندن در لیگ برتر و نشستن در جایگاهی مناسب می کوشیم اما از فصل آینده تنها برای اضافه شدن به جمع مدعیان رقابت می کنیم تا به اهدافی که در نظر داشتیم برسیم و استعدادهای استانی را در تهران حفظ کنیم این حرکت به سود فوتسال کشورمان خواهد بود.

سرمربی تیم فوستال تاسیسات در خصوص تیم گیتی پسند گفت: تیم گیتی پسند از لحاظ تجربه و مهره تیم قدرتمندی است اما در این فصل حاشیه هایی این تیم را محاصره کرده است که می توان آن را از جو روی سکوها نیز متوجه شد اما باید بگویم این مسائل برای فوتسال اصفهان جالب نیست زیرا این تیم یکی از قدرت های ایران است و عملکردش تاثیر به سزایی در فوتسال کشور خواهد داشت حاشیه در گیتی پسند تاثیر مستقیم بر تیم ملی دارد زیرا تیم ملی روی شانه های بازیکنان این تیم قرار دارد امیدوارم مسئولان اصفهان هر چه زودتر راه حلی برای این مشکل پیدا کنند حیف است این تیم در آتش قضاوت نظرها بسوزد./مح

 

 

 

 

برچسب ها: صانعی ، فوتسال ، امتیاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار