جانشين معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري منطقه 12 از افزايش ناوگان حمل و نقل عمومي در اين منطقه خبر داد.

جمالي در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، همزمان با فرارسيدن ماه مهر، بازگشايي مدارس آغاز سال تحصيلي جديد اجراي طرح افزايش ناوگان حمل و نقل عمومي در دستور كار معاونت حمل و نقل ترافيك شهرداري منطقه 12 قرار دارد.
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: اين طرح با شناسايي محل‌هاي پرتردد و پرمسافر به منظور رفاه حال شهروندان به ويژه دانش‌آموزي با همكاري شركت واحد در نيمه اول مهر ماه سال 92 اجرا خواهد شد.
جمالي با اشاره به نحوه‌ي اجراي اين طرح گفت: در اين طرح معاونت حمل و نقل ترافيك به منظور سهولت و تسريع در امر سرويس‌دهي مناسب ويژه دانش‌آموزان با هماهنگي و همكاري شركت واحد و اداره راهنمايي و رانندگي منطقه 12 اقدامات لازم را در اين خصوص انجام داده است.
وي با اشاره به اقدامات اجرايي اين طرح گفت: هماهنگي و همكاري معاونت حمل و نقل ترافيك، شركت واحد و اداره راهنمايي و رانندگي منطقه 12 به منظور رفع گره‌هاي ترافيكي در هفته نخست بازگشايي مدارس، تجهيز ناوگان تاكسيراني در مسير پرترافيك از اقدامات اجرايي اين طرح است.
جمالي در پايان با اشاره به اقدامات ديگر اين طرح افزود: رنگ‌آميزي و مرمت پل‌هاي عابر پياده همجوار مدارس، مرمت سايبان‌هاي ايستگاه‌هاي اتوبوس، مرمت و نوسازي المان‌هاي ترافيكي سطح محدوده‌ي منطقه 12 از اقدامات ديگر اين طرح است./ف
برچسب ها: طرح ، استقبال ، مهر ، ناوگان ، تهران ، قدیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار