رئیس کمیته فنی شیرجه از اجرای برنامه های مدون و ویژه برای حضور موفق در مسابقات آسیایی کره و کسب ورودی المپیک 2016 خبر داد.

امید حدیقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برنامه های آماده سازی تیم ملی شیرجه از 25 خرداد ماه امسال با هدف حضور موفق در مسابقات آسیایی کره جنوبی آغاز و تا 30 شهریور به طور متمرکز و منظم دنبال می شود.

رئیس کمیته فنی شیرجه تصریح کرد: در طول فصل جاری برنامه ریزی میان مدت گسترده ای برای ملی پوشان شیرجه ایران در نظر داریم اما هدف اصلی ما بازیهای  آسیایی کره و کسب ورودی المپیک 2016 برزیل است.

وی تصریح کرد: به منظور بالا بردن سطح آمادگی ملی پوشان و ارزیابی عملکرد آنها حضور در چندین مسابقه بین المللی را پیش بینی کرده ایم که امیدواریم شرایط مناسب برای این حضور فراهم شود.

حديقي تصریح کرد: درحال حاضر 10 شیرجه رو در رده سنی جوانان و بزرگسالان درحال تمرین هستند. با توجه به پایان اردوهای تمرینی در تاریخ 30 شهریور ماه امسال، ما حدود 10 الی 15 روز ملی پوشان را در اختیار نداریم و در نظر داریم برنامه ریزی منظمی را برای نیمه دوم سال جاری برای آنها داشته باشیم.
این تمرینات تا پایان مسابقات آسیایی کره به هیچ عنوان قطع نخواهد شد.

رئیس کمیته فنی شیرجه افزود: حضور تیم ملی شیرجه را در 2 رویداد بین المللی برنامه ریزی کرده ایم و همچنان منتظر تقویم اجرایی فدراسیون جهانی هستیم.

حدیقی از برنامه های آموزشی گسترده ویژه مربیان شیرجه سراسر کشور خبر داد و افزود: با برنامه های آموزشی تخصصی در صدد رشد علمی این رشته در سراسر کشور هستیم. مدرسان  باید با حضور در کلاس های باز آموزی اطلاعات علمی خود را بروز کنند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار