دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: درحال حاضر پس از وقوع انقلاب اسلامی باید بیداری دوم در کشورمان در حوزه اقتصاد و فرهنگ ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران اعزامی به قشم؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم اختتامیه دومین نشست تخصصی رسانه و چشم‌انداز و سیاست‌های کلی اصل 44 گفت: امیدوارم برگزاری اینگونه همایش‌ها و همکاری بین رسانه‌ها و دبیرخانه مجمع تشخیص برای پیشبرد اهداف سند چشم‌انداز 1404 ادامه پیدا کند و ما تا آخرین لحظه نیاز به امیدبخشی را در جامعه تقویت کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: امروز با اطمینان به شما می‌گویم جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قدرت سیاسی و امنیتی منطقه است و جزو ده کشور برتر جهان از لحاظ نظامی محسوب می‌شود ولی متأسفانه در حوزه اقتصاد یک عدم توازن وجود دارد که باید عظم و اراده ملی را به کار گرفت و انقلاب بزرگی را در عرصه اقتصاد و فرهنگ ایجاد کرد.

رضایی با اشاره به اینکه ما برای موفقیت در عرصه اقتصاد و فرهنگ به بیداری دوم نیاز داریم تصریح کرد: باید به سمتی حرکت کنیم تا بتوانیم در مسیر سند چشم‌انداز 1404 به صورت جدی گام بر‌داریم لذا تدریجی حرکت کردن به سمت سند چشم‌انداز به این معناست که ما با شتاب بیشتری در این مسیر گام بر‌داریم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان اظهار داشت: امروز رسانه‌ها نقش مهمی را در پیشبرد اهداف کشور برعهده دارند و به طور حتم می‌توانند مجمع تشخیص مصلحت نظام را در پیشبرد سند چشم‌انداز 1404 یاری نمایند.

انتهای پیام/
برچسب ها: وقوع ، بیداری ، دوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار