معاون تربیت بدنی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ورزش در کنار تهذیب و تحصیل باعث جلوگیری از انحرافات اخلاقی و اجتماعی در بین قشر جوان و نوجوان می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  غلامرضا کریمی ظهر امروز در مراسم اختتامیه کلاس‌های تابستانی مدرسه فوتبال مقاومت سپاه ‌روح‌الله استان اظهار داشت: تاثیر ورزش در سلامت روحی و جسمی افراد غیر قابل انکار است و هرچه افراد جامعه بیشتر با ورزش انس داشته باشند، به همان میزان جامعه از سلامت بیشتری برخوردار خواهد شد.

وی تصریح کرد: ورزش از گذشته تا کنون از نیازهای مهم و اساسی بشریت بوده و همچنان نیز از اساسی‌ترین نیازهای بشریت به شمار می‌رود.

معاون تربیت ‌بدنی سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: پرداختن به ورزش می‌تواند جوانان را از انحرافات اخلاقی و اجتماعی دور کرده و نشاط را در بین آنان افزایش دهد.

کریمی در ادامه با تاکید بر کیفیت آموزش در مدرسه فوتبال مقاومت تصریح کرد: ورزش باید در اولویت اصلی همه اقشار جامعه باشد و این ورزش است که سلامتی جسمی و روحی جامعه را تضمین می‌کند.

وی با اشاره به ایجاد مدرسه فوتبال مقاومت بیان داشت: هدف از ایجاد مدرسه فوتبال مقاومت سپاه غنی سازی اوقات فراغت جوانان، جذب جوانان و نوجوانان و نونهالان به بسیج و استعدادیابی برای تشکیل تیم فوتبال مقاومت نونهالان و نوجوانان است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.