ملي پوش دو و ميداني گفت: در مقايسه با ساير حريفانم در مسابقات همبستگي کشورهاي اسلامي نفر اول هستم.

محمد ارزنده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نفرات خوبي در اين رقابت ها حاضر مي شوند و مسابقات دو ميداني در اين دسته از رقابتها هميشه با کيفيت مطلوبي برگزار شده است.

ملي پوش پرش طول در ادامه افزود: در حال حاضر آمادگي خوبي دارم، تمرينات منظمي هم پشت سر گذاشته ام ولي به دليل سرماخوردگي چند روزي تمريناتم عقب افتاد، در هر حال رکورد فعلي ام 8 متر و 17 سانتي متر است که در مقايسه با ساير رقبا رتبه اول را در اختيار دارم، ولي بايد بگويم هر مسابقه شرايط مختص خودش را دارد و اگر سرماخوردگي ام بدتر نشود مي توانم به مدال اين مسابقات دست پيدا کنم.

ارزنده با بيان اينکه بعد از مسابقات آسيايي به صورت انفرادي تمرين مي کنم، گفت: ايکورپالکين، مربي روس، قبل از مسابقات آسيايي در ايران حضور داشت، البته حضور او در تمام اين مدت نبود و طي دو دوره 4 و 5 ماهه با پالکين تمرين مي کرديم، به دليل مشکلات مالي بعد از اينکه مسابقات آسيايي به پايان رسيد قرار داد پالکين هم تمديد نشد.

وي تصريح کرد: بعد از اين مسابقات از مسئولان فدراسيون در خواست کرديم که مربي خارجي ديگري را براي هدايت ما بياورند، با وجود تمام احترامي که براي مربيان ايراني قائل هستم و نمي خواهم به آنها توهين کنم بايد بگويم مربيان داخلي در سطح رکوردهاي ما نيستند و وقتي ما با قهرمان دنيا تمرين کرده ايم با مربي درجه 2 نمي توانيم به نتيجه برسيم.

ملي پوش پرش طول اظهار داشت: بعد از مسابقات آسيايي من مربي کيوان قنبرزاده، ملي پوش پرش ارتفاع، شدم و قنبرزاده هم مربي من شد، با اين وجود تمرينات تمان را ادامه داديم.

وي در خصوص کيفيت مسابقات ليگ عنوان کرد: از کدام بخش ليگ بگويم، از قراردادهاي ميلياردي يا کيفيت بالاي رقابتها، بايد بگويم هيچ انگيزه اي براي شرکت درمسابقات ليگ ندارم و تنها هدفم درآمد زايي است، کيفيت اصلا براي کسي معنا ندارد و تا آنجايي که خبر دارم کسي براي رکورد شکني در مسابقات حاضر نمي شود.

ارزنده در ادامه بيان داشت: تمام مسئولان مي دانند که اگر بخواهند بدون شک مي توانند ليگ دو و ميداني را مانند ليگ واليبال و بسکتبال پر از طرفدار و تماشا گر کنند و قرار دادهاي خوبي را با ورزشکاران امضا کنند.

وي با بيان اينکه بعد از المپيک تمام اميدهاي مدال با بي مهري مواجه شدند، گفت: من يکي از اميدهاي مدال در المپيک 2012 بودم ولي بعد از اين مسابقات رها شدم، کساني که مدال گرفتند هم با بي مهري مواجه شدند و وضعيت بدتري داشتند، اين شرايط براي يک ورزشکارحرفه اي اصلا مقبول نيست.

وي در پايان عنوان کرد: همه مردم خوشحال مي شوند وقتي کشتي گيران در مسابقات جهاني به مدال مي رسند، ما هم مي توانيم در مسابقات کشورهاي اسلامي اسباب خوشحالي مردم را فراهم کنيم./ مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار