ملي پوش دو و ميداني گفت: تمام تلاشم را مي كنم تا در اين رقابت ها بر روي سكو بايستم.

احمد فرود در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حدود دو ماه است براي حضور در مسابقات همبستگي كشورهاي اسلامي تمرين مي كنم، با اينكه سطح دوهاي استقامت در اين رقابت ها بالاست و تمام قهرمانان جهان در آن حضور دارند ولي تمام تلاشم را مي كنم تا به مدال اين رقابت ها دست پيدا كنم.

ملي پوش دو و ميداني يادآور شد: مهم ترين حريفانم از الجزاير، مراكش، سودان، عربستان، بحرين و قطر هستند با وجود اين رقبا كسب مدال كار راحتي نيست، ركورد من هشت دقيقه و 50 ثانيه است و هدفم در اين رقابت ها ارتقاي ركوردم است.

فرود در ادامه عنوان كرد: در مسابقات آسيايي هند به دليل مصدوميت رتبه پنجم را كسب كردم ولي در حال حاضر مصدوميت ندارم و تمريناتم را در شرايط مطلوبي سپري كرده ام.

ملي پوش دووميداني در ادامه كيفيت حضور باشگاه ها در ليگ را مطلوب ارزيابي نكرد و گفت: دو مرحله پاياني مسابقات ليگ بعد از اين رقابت ها برگزار مي شود، رسانه ها بايد توجه بيشتري را معطوف دووميداني كنند تا استعدادها در اين رشته ورزشي از بين نروند، از طرفي مسئولان فدراسيون نيز بايد از الان برنامه ريزي هاي لازم را براي ليگ سال آينده در نظر داشته باشند تا ورزشكاران بيشتري در ليگ حاضر باشند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار