دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 18، از برگزاری مانور عملیاتی ولایت در الغدیر شمالی این منطق خبر داد.

بهزادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مانور عملیاتی ولایت به منظور ارزیابی توانمندی و پتانسیل نهادهای امدادرسان در مواقع بروز بحران و مقابله با هرگونه تحرکات گروه های معاند و خرابکار در الغدیر شمالی منطقه 18 برگزار خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این مانور با مشارکت و همکاری شهرداری ناحیه 4، ستادپیشیگری و مدیریت بحران منطقه 18، پلیس راهور، اورژانس آتش نشانی، هلال احمر، اداره های آب، برق، گاز، مخابرات و گرده های دوام محلات منطقه برگزار می شود.

بهزادی با اشاره به نحوه ی اجرای این مانور گفت: براساس سناریوی فرضی از قبل پیش بینی شده، یک دستگاه خودروسواری براثر جانمائی مواد منفجره و برخورد با رفیوژهای میانی زیرگذر و تقاطع غیرهمسطح الغدیر دچار حریق شده که با محوریت عملیات پلیس راهور مسیر مسدود و سپس نیروهای امدادرسان برای اطفاء حریف، نجات مصدومان وانتقال آنها به نزدیکترین مرکز درمانی و بازگردان اوضاع به حالت اولیه اقدامات لازم را به عمل خواهند آورد.

وی ادامه داد: این مانور به منظور انسجام کلیه نیروها و اعضای سازمان های درون سازمانی و برون سازمانی، توانمندسازی و آمادگی هرچه بیشتر این سازمان ها، گروه های دوام و اعضای ستاد مدیریت بحران در مواقع بحرانی و بروز حوادث طبیعی برگزار می شود.

بهزادی در پایان با اشاره به اقدامات اجرایی این مانور افزود: در پایان برگزاری مانور عملیاتی ولایت نمایندگان نهادهای امدادرسان شرکت کننده نیز در طی نشست کوتاهی به ارزیابی نقاط ضعف و قوت این مانور خواهند پرداخت./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار