"ميخائيل بوگدانف" اعلام کرد، اين کشور شواهد مربوط به استفاده شورشيان سوري از سلاح شيميايي را به شوراي امنيت خواهد برد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، شبکه تلويزيوني الميادين در خبري فوري به نقل از ميخائيل بوگدانف معاون وزير امور خارجه روسيه اعلام کرد، اين کشور شواهد مربوط به استفاده شورشيان سوري از سلاح شيميايي را به شوراي امنيت خواهد برد.
در همین حال بوگدانوف در مصاحبه با خبرگزاری ایتارتاس اعلام کرد: در روزهای آینده شاهد گسترش سفر مقامات عالی رتبه روسیه به دمشق خواهیم بود و متقابلا مقامات عالی رتبه سوریه نیز سفرهایی را به مسکو انجام خواهند داد.
بوگدانوف هدف از این دیدارها و سفرها را بررسی اوضاع مربوط به سوریه و مبادله نظرات در باره اخرین تحولات منطقه ای و بین المللی توصیف کرد.
وی در این باره گفت: ما تلاش می کنیم تا آنجا که امکان دارد موضوع مذاکرات سیاسی را در رابطه با سوریه احیا کنیم و تلاش لازم را برای برگزاری کنفرانس ژنو 2 را به کار خواهیم بست. 
بوگدانوف افزود: سفر مقامات عالی رتبه سوریه به روسیه امری کاملا طبیعی است، و در این رابطه باید تاکید کنم هم اکنون مسکو تماس هایی را در حاشیه مجمع عمومی و سالانه سازمان ملل در نیویورک برقرار خواهد کرد.
وی همچنین  احتمال تماس با مقامات دولت سوريه و نمايندگان مخالفان سوري را در حاشيه نشست مجمع عمومي سازمان ملل متحد در نيويورک رد نکرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار