استاندار مازندران برتکمیل طرح های نیمه تمام دراستان تاکید کرد

ربيع فلاح، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: حفاظت كمي و كيفي منابع آب بعنوان دغدغه اول استانضرورت دارد

وی افزود: متعهد به اتمام پروژه هاي زيربنايي نيمه تمام استان هستيم چرا كه عمر برخي پروژه هاي عمراني به سه دهه رسيده است.

وي با اشاره به اينكه براي تكميل پروژه هاي نيمه تمام مربوط به تامين آب استان به هزار ميليارد تومان اعتبار نياز داريم، تصريح كرد: مديران اين حوزه بايد در شرايط فعلي با اولويت بندي پروژه ها براي به سرانجام رساندن آن اقدام عملي كنند.

استاندار مازندران بر تسريع در تكميل طرح هاي آبرساني به مركز استان، رامسر و شهرهاي الف استان شامل بابلسر، بابل، اميركلا، فريدونكنار، هادي شهر و رستاهاي مسير تاكيد كرد و افزود: تا كنون 29كيلومتر از مسير 103 كيلومتري اين پروژه تكميل شده است كه در صورت بهره برداري 600 هزار نفر از جمعيت اين مناطق از آب شرب برخوردار خواهند شد.

وي آب را محور توسعه مازندران دانست و بر مهار آن تاكيد كرد و در عين حال گفت: تعدد منابع آبي مازندران ، حدود 25 درصد منابع كشور را شامل مي شود در حالي كه اراضي تحت كشت استان 4 درصد كشور محسوب مي شود.

فلاح با تاكيد بر اين نكته كه هدف همه دستگاه هاي اجرايي استان بايد منوط به توسعه و جذب اعتبار براي استان باشد، تصريح كرد: از ورود بخش خصوصي در بخش تامين آب شرب و كشاورزي استقبال مي كنيم.

استاندار مازندران بر پرداخت مطالبات پيمانكاران دستگاههاي اجرايي استان تاكيد كرد و افزود: همه دستگاه هاي اجرايي استان در جذب اعتبار سالجاري تلاش كنند و در بودجه نويسي سال آتي نيز با استانداري هماهنگ باشند.

نماينده عالي دولت در مازندران همچنین رعايت توازن منطقه اي براي رشد و توسعه همه مناطق در دستگاه هاي اجرايي استان راالزامي دانست./س

برچسب ها: تکمیل ، طرح ، نیمه تمام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.