شهردار منطقه 2 شهرداری تهران گفت: فعالیتهای مختلفی با محوریت مدارس صورت گرفته و این منطقه آماده بازگشایی مدارس است.

عابد ملکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در حوزه اداره زیبا سازی منطقه فغالیتهای متنوعی با موضوع استقبال از ماه مهر صورت گرفته که از آن دست می توان به پاکسازی دیوار نویسی و نقاشی غیر مجاز سطح منطقه به مساحت 17هزار متر مربع اشاره کرد.

وی افزود: چاپ و انتشار و توزیع 9 هزار بروشور با هدف آموزش شهروندی و افزایش آگاهی های شهروندان با موضوع ماه مهر، شست و شوی نمای بیرونی مدارس، رسیدگی به مبلمان و حیاط داخلی مدارس، رنگ آمیزی تابلو سر در مدارس، ترمیم و بازسازی 30 آبخوری و اهدای جوایز به 5 هزار دانش آموز در سطح منطقه از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

شهرداری منطقه 2 تهران به برگزاری جشن شکوفه ها و آموزش تهیه کاردستی به دانش آموزان اشاره کرد و تاکید کرد: در حوزه اداره محیط زیست منطقه جوایز به 5 هزار دانش آموز در سطح منطقه از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

وی در ادامه اظهار داشت: هر حوزه اداره محیط زیست منطقه نیز طعمه گذاری مبارزه با جانوران موذی در 100 مدرسه منطقه صورت گرفته است.

عابد ملکی به فعالیتهای اداره بازیافت منطقه در آستانه سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: تجهیز ناوگان زباله جمع آوری، تحویل کتب قدیمی دانش آموزان جهت بازیافت، به صدا در آمدن زنگ بازیافت در مدارس، توزیع 14 هزار کیسه های آبی رنگ زباله و نیز توزیع مخازن جدا کننده زباله از کاغذ به مدارس نیز انجام شده است.

وی در ادامه به فعالیتهای فرهنگی در مدارس سطح منطقه اشاره کرد و احداث و بازسازی نمازخانه مدارس، احداث و تعمیر سرویس بهداشتی، طرح شهردار مدرسه، برگزاری تورهای آموزشی، تجهیز کتابخانه و برگزاری مسابقات فرهنگی و اهدای سبد فرهنگی از آن جمله است.

وی بر پایی ایستگاه تندرستی، ارائه خدمات مشاوره ای به دانش آموزان، تهیه اقلام آموزشی، نصب ست ورزشی در تمام مدارس دخترانه را از دیگر اقدامات این منطقه در فصل بازگشایی مدارس عنوان کرد./ف

برچسب ها: تعمیر ، فرهنگی ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار