"مهدي يراحي" در برنامه موسيقي محور "ساعت 25" گفت: آلبوم "امپراطور" حاصل 3 سال بي‌خوابي من است و طي 10 روز آينده منتشر مي‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران، برنامه "ساعت 25" در بامداد بيست و هشتمين روز از شهريور ماه ميزبان "مهدي يراحي" بود.

"مهدي يراحي" در بيست و سومين روز از آبان ماه سال 1360 در اهواز متولد شد.

وي در اين برنامه گفت: از سال 1379 به تهران آمدم و از بچگي به طور ناخودآگاه جذب موسيقي شدم كه يكي ازدلايل اصلي اين موضوع اين بود كه مادر و پدرم، موسيقي گوش مي‌‌دادند.

"يراحي" اظهارداشت: ازسال 1380 فعاليتم را با آهنگسازي آغاز كردم و پس ازآن 4 تيتراژ خواندم كه همه‌ي آنها به برنامه‌هايي با مضامين اجتماعي اختصاص داشت.

وي تصريح كرد: شهرت من در اوايل به نحوي نبود كه چندان شناخته شده باشم بلكه بيشتر آهنگم معروف شد و در حال حاضر خوشحالم كه شهرت از جهت شناخته شدن را ديرتر به دست آوردم زيرا به نظر من شهرت مانند بنزين است.

"يراحي" در "ساعت 25" افزود: هر هنرمندي پس از ارائه‌ي اثري خوب و موفق بايد آثار بهتري به مخاطبان خود ارائه دهد و همچنين خيلي خوشحالم كه براي اولين بار در تلويزيون در برنامه‌اي حضور پيدا كردم كه تنها اختصاص به موسيقي دارد.

وي با اشاره به حاشيه‌هايي كه پس از آلبوم اولش درگير آنها شد گفت: پس از آلبوم "منو رها كن" درگير حاشيه‌ها شدم كه آن حاشيه‌ها باعث شد نتوانم كنسرت‌ها و ساير برنامه‌هايم را به نحوي كه مي‌خواهم برگزار كنم.

وي افزود: خدا را شكر مي‌كنم كه در ماه رمضان امسال كنسرتي كه در برج ميلاد برگزار كردم با استقبال بي‌نظيري ازجانب هواداران روبرو شد.

وي افزود: در زمينه‌ي موسيقي استعدادهاي خوب و عجيب و غريبي مي‌بينم كه اگر توسط مسئولان به درستي هدايت شود به طور يقين زمينه‌ساز بروز اتفاقات مثبت در موسيقي كشورمان خواهد شد.

"يراحي" با اشاره به آلبوم دوم خود خاطر نشان كرد: آلبوم دوم با عنوان "امپراطور" حاصل سه سال بيخوابي و كم‌خوابي و ساير عوامل آلبومم است و اين آلبوم طي 10 روز آينده روانه‌ي بازار موسيقي مي‌شود و همچنين اين اثر جزو معدود كارهاييست كه در آن احساس مي‌كنم به واقع كاري انجام داده‌ام./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار