معاون توسعه و مديريت شبكه سازمان فناوري اطلاعات با بيان اينكه هم‌اكنون اتصال خانوارها به شبكه ملي اطلاعات مدنظر است گفت: شركت‌هاي ارتباطي به‌ويژه PAPها مسئول ارائه خدمات اتصال پرسرعت به شبكه ملي اطلاعات هستند.

مهندس علي اصغر انصاري در گفت‌وگو با خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينكه طبق ماده 46 بند الف به وزارت ارتباطات ماموريت داده شده تا زيرساخت‌هاي شبكه ملي اطلاعات را فراهم كند بيان داشت: اتصال كسب و كارها و خانوارها به شبكه ملي اطلاعات به طور موازي دنبال مي‌شود و دستورالعمل‌هاي فني كه در كميسيون تنظيم مقررات براي شركت‌هاي ارتباطي تهيه و ابلاغ شده؛ زمينه را براي اتصال مجموعه‌ها به شبكه ملي اطلاعات فراهم كرده است.

وي با بيان اينكه تعرفه‌ها مانع اصلي ارتباط مردم به شبكه ملي اطلاعات بود گفت:حدود 3 ماه پيش اين تعرفه در كميسيون تنظيم مقررات به مبلغ 10 هزار تومان مصوب شد اين امكان وجود دارد تا كاربران در كنار ارتباط به اينترنت جهاني ارتباط اينترنت داخلي و شبكه ملي اطلاعات را با سرعت 2 مگابيت بر ثانيه دريافت كنند.

معاون توسعه و مديريت شبكه سازمان فناوري اطلاعات در ادامه خاطرنشان ساخت: اين سرويس هم‌اكنون به شركت‌هاي ارائه دهنده دسترسي پرسرعت ابلاغ شده و براساس بازاريابي و درخواست‌هايي كه به آنها داده مي‌شود امكان ارائه خدمات را دارند./ع2

برچسب ها: شبکه ، ارتباطات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.