معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب است و در صورت اخذ مجوز، درصدد ایجاد پارک علم و فناوری در دانشگاه آزاد تهران هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

علی افشار در گردهمایی معاونان پژوهشی کشور در کرمانشاه گفت: رشد مقالات علمی، کسب عناوین جهانی در زمینه مسابقات ربوکاپ و اختراعات از افتخارات دانشگاه آزاداسلامی است که بیان‌گر توانمندی بالای این دانشگاه در سطح جهانی است.

وی از رونمایی دو جلد کتاب در ارتباط با آزمایشگاه و امکانات دانشگاه آزاد در این همایش خبر داد و افزود: بالغ بر دو میلیون دانشجو در دانشگاه‌های آزاد کشور مشغول به ‌تحصیل هستند و برخی از واحدهای دانشگاه آزاد از لحاظ سطح بالای علمی ومیزان گستردگی قابل مقایسه با واحدهای آموزشی دولتی نیستند.

به‌گفته افشار، نیاز به زیرساخت‌ها در دانشگاه آزاد احساس می‌شود که در صورت ایجاد درآمد برون‌دانشگاهی از طریق پروژه‌های صنعتی، شهریه بسیار کمی از دانشجویان دانشگاه‌های آزاد گرفته می‌شود و دیگر نیازی به شهریه دانشجویان نخواهد بود.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی از احداث پارک علم و فناوری در دانشگاه آزاد تهران در آینده‌اینزدیک خبر داد و گفت: فضایی برای احداث این پارک در دانشگاه در نظر گرفته شده و در انتظار اخذ مجوز هستیم.

افشار از وجود 200 شرکت دانش‌بنیان و 70 مرکز رشددر دانشگاه‌های آزاد کشور خبر داد وادامه داد: دانشگاه آزاداسلامی مولود انقلاب است و ایده در این دانشگاه باید به فکر تبدیل شود و سپس در راستای تولید و تجاری‌سازی محصولات تلاش شود./س

برچسب ها: کرمانشاه ، دانشگاه ، مولود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.