سرپرست تازه منصوب شده فدراسیون جودو کشورمان اظهار داشت: من در بخش آموزش بسیار حساس هستم و سعی دارم طرح یکسان سازی مربیان را اجرا کنم.

محمد بلوطی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اضافه کرد: پس از استعفای مهدی درخشنده دبیر سابق، به عنوان سرپرست موقت دبیری انتخاب شدم امیدم این است که بتوانم گوشه ای از کارهای  جودوی کشور را بر عهده بگیرم و کاری برای کشورم انجام دهم.

وی ادامه داد:من به بخش آموزش بسیار حساس هستم و  اگر خواهان موفقیت در جودو و مدال آوری در المپیک هستیم باید روی آموزش صحیح مربیان کار کنیم، به این معنا که با یکسان سازی آموزش در سراسر کشور و بهره گیری از اساتید برجسته ای همچون کیهان و میقانی  که با سبک جدید جودو آشنایی کامل دارند به تربیت مربیان قدرتمند بپردازیم و این مربیان در استانهای مختلف بتوانند قهرمانانی را تربیت کنند و تحویل تیم ملی دهند.

بلوطی در خصوص سوابق خود گفت: آشنایی من با رشته ورزشی جودو سال 58 و در سن 8 سالگی بود و با وجود سن و سال کم در همان سال نفر چهارم مسابقات آموزش و پرورش استان تهران شدم .بعد از جنگ ورزشهای دیگری همچون فوتبال و بسکتبال را نیز دنبال کردم. تا اینکه سال 61 به صورت حرفه ای دوباره وارد جودو شدم و در سال 67 و زمانی که  16 سال داشتم ، جوانترین بازیکنی بودم که به تیم ملی دعوت می شود، سال 70 به همراه دهقان و عساکره عازم مسابقات جودو اوزاکا ژاپن شدیم.

وی ادامه داد: در زمان خدمت سربازی قهرمان ارتش، قهرمان نیروهای مسلح و قهرمان نیروی زمینی بودم، همچنین برای حضور در بازیهای آسیایی هیروشیما برگزیده شدم. در زمان المپیک آتلانتا جزو نفرات برتر بودم  در آمادگی جسمانی بودم اما به المپیک نرفتم و فقط یک نفر در این مسابقات شرکت کرد. پس از آن نیز تا 6 سال عضو تیم ملی بودم.

سرپرست امور دبیری فدراسیون جودو سابقه مربیگری را نیز در کارنامه فعاالیتهای ورزشی خود دارد، وی در این باره گفت: من مربیگری در تیمهای مختلف را بر عهده داشتم از جمله تیم برق که همراه آنها قهرمان سوریه شدیم، با پیکان در جام فجر به قهرمانی رسیدیم و به عنوان سرمربی تیم دانشگاه آزاد قهرمان کشور شدیم.

بلوطی افزود: سابقه فعالیت در کمیسیون مربیان فدراسیون، ریاست کمیته آموزش هیئت تهران  و دبیری هیئت تهران را نیز دارم و فکر می کنم در 14 ماهی که در هیئت تهران در کنار برادرم بودیم به کارهای خوبی دست زدیم و قهرمانی نوجوانان کشور، نایب قهرمانی بزرگسالان، نونهالان  و کاتا را نیز به دست آوردیم در بخش بانوان  برای اولین بار قهرمان کشور شدیم. همچنین  کشف استعدادها و آموزش فشرده نیز از جمله اقدامات ما در هیئت تهران بود.
برچسب ها: جودو ، بلوطی ، سرپرست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار