مسابقات لیگ برتر آقایان این هفته نیز پیگیری می شود و در دیداری حساس و نفسگیر سبزوار و مشهد به مصاف هم میروند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: از هفته ششم رقابتهای لیگ برتر هند بال مردان روز پنجشنبه 28 شهریور در دیداری حساس و مهم ثامن الحجج سبزوار از مشهد پذیرایی خواهد کرد.

این مسابقه شهر آورد خراسان به حساب می آید و تیم صدر نشین سبزوار درصدد است با پیروزی در این دیدار جایگاه خود را تثبیت کند اما تیم ثامن الحجج مشهد نیز حریف دست و پا بسته ای نیست و هم اکنون در رده دوم جدول لیگ قرار دارد و در تعقیب این تیم قدر است.

در ادامه گزارش آمده است: در همین روز سنگ آهن بافق یزد کرمان پذیرایی  خواهد کرد و نفت و گاز تهران (نیروی زمینی) خواهد رفت.

گزارش دیگری می افزاید: هفته  ششم به روز پنج شنبه ختم نمی شود و روز جمعه نیز دو دیدار برگزار خواهد شد و مس فلاور جان کرمان با هپکو تیم قدرتمند لیگ برتری به میدانی خواهند رفت و کاسپین قزوین (نماینده قزوین که دو سالی است که لیگ برتر را تجربه می کند) به مصاف صبای قم که امسال به لیگ آمده می رود.

این گزارش تأکید می کند: رقابتهای سال جاری (لیگ 26) با 11 تیم آغاز شده است و با توجه به 5 بازی در هر هفته یک تیم به استراحت می پردازد.

در پایان گزارش خاطر نشان می شود: در این 5 هفته ای که از لیگ برتر آقایان گذشته تیم ثامن الحجج سبزوار با 10 امتیاز همچنان پیشتاز این مسابقات است و تیم هم نامی مشهد نیز با 8 امتیاز در رده بعدی قرار دارد و نماینده یزد نیز با 7 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفته است./آق
برچسب ها: لیگ برتر ، هندبال ، مردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار