فردی که مرد جوانی را در بخش شال استان قزوین به قتل رسانده بود، به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، رئیس دادگاه عمومی بخش شال از توابع شهرستان بویین زهرا در استان قزوین در خصوص پرونده قتل وقوع یافته در این منطقه اظهار کرد: پیرو اعلام تلفنی از طریق پیام 110 به کلانتری شال مبنی بر یک فقره چاقوکشی، افرادی با نام‌های «الف.ش» و «ر.ش» دستگیر شدند.

سعید احمدزاده افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که در یک اختلاف خانوادگی فردی به نام الف. ش به همراه پسرش ر.ش اقدام به ضرب و شتم فردی با هویت م.الف 35 ساله متأهل می‌کند.

احمدزاده با اشاره به نحوه دستگیری مجرمان گفت: با توجه به اعترافات و اظهارات متهمان، آن‌ها به قصد درگیری به سمت مقتول می‌روند که الف.ش سه ضربه چاقو و پسرش دو ضربه چماق به مقتول وارد می‌آورند.

وی ادامه داد: شاهدان درگیری م.الف را به بیمارستان منتقل می‌کنند؛ اما این فرد بر اثر شدت جراحات وارده وی جان خود را از دست می‌دهد.

رئیس دادگاه عمومی بخش شال بیان کرد: پزشکی قانونی نیز علت مرگ را پارگی کبد و خونریزی شدید داخلی ناشی از اصابت چاقو اعلام کرده است.

احمدزاده تصریح کرد: با توجه به اظهارات متهمان و بررسی‌های قضایی صورت گرفته، متهم ردیف اول الف.ش به عنوان مباشر در قتل به اعدام و ر.ش به عنوان معاونت در قتل م.الف به 10 سال حبس محکوم شدند.
برچسب ها: قزوین ، اعدام ، قاتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.