اعضای تیم استقلال، درحالی بازی با ذوب آهن را به حریف واگذار کردند که به عقیدۀ آنها نام دربی این بار برای اعضای این تیم مشکلات زیادی ایجاد کرد.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بازی مقابل پرسپولیس شرایط را برای استقلالی ها تغییر داد زیرا نام این بازی و هیجان و مشکلات قبل و بعد از این دیدار عاملی شد که استقلالی ها بازی قبل از دربی را در اهواز به حریف همنام خود واگذار کنند و در بازی بعد از دربی نیز ناموفق ظاهر شوند و نکتۀ قابل توجه اینکه استقلال در مقابل تیمهایی شکست را پذیرا شد که هر دو از تیمهای پایین جدولی هستند و برای آبی ها مشکلات زیادی ایجاد کردند.

گفتنی است: اعضای تیم استقلال اعلام کردند که این بازی که آبی ها در مقابل پرسپولیس انجام دادند از لحاظ روحی و فنی روی اعضای این تیم تأثیر به سزایی داشت و شرایط را برای اعضای این تیم تغییر داد زیرا استقلال تحت تأثیر این دیدار و سه امتیاز مقابل پرسپولیس – 6 امتیاز را از دو بازی از دست داد و مقابل پرسپولیس نیز به یک امتیاز رسید.

شایان ذکر است: امیر قلعه نوعی از این اتفاق دلخور و ناراحت است و به اعضای تیمش در این خصوص نکات لازم را گوشزد کرده است./آق

برچسب ها: هیجان ، جدول ، همنام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار