جانشين فرمانده نيروی زمينی سپاه با بيان اينكه دشمن می‌داند که سپاه پاسداران نسبت به دهه گذشته به پیشرفت‌های شگفت‌انگیزی دست یافته است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پاسخ به هر نوع تهديدی در داخل كشور و نقاط مرزی آمادگی كامل دارد.

"سردار عبدالله عراقی" در گفتگو با خبرنگار دفاعی  ـ امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره واکنش سپاه پاسداران به ماجراجویی احتمالی نیروهای متخاصم گفت: یکی از وظایف اصلی نیروهای مسلح ایجاد امنیت برای ملت و سرزمین است و سپاه پاسداران که جزئی از نیروهای مسلح است با رصد دائمی تهدیدات به آموزش، تجهیز و سازماندهی نیروهای خود می‌پردازد.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پاسخ به هر نوع تهدیدی در داخل کشور و نقاط مرزی آمادگی کامل دارد.

عراقی افزود: دشمن توانمندی نیروی زمینی سپاه پاسداران را رصد می‌کند و می‌داند که این نیرو نسبت به دهه گذشته به پیشرفت‌های شگفت‌انگیزی دست یافته است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه تصريح كرد: با توجه به خودکفایی سپاه پاسداران در به کارگیری تجهیزات بهینه شده و تاکتیک‌های نظامی، پیش‌بینی‌ مي‌كنيم که دشمن فرامنطقه‌ای هیچ گونه حرکتی را در سطح منطقه انجام نخواهد داد.

عراقی با بیان اینکه پاسخ ایران به تهدیدات دشمن کوبنده خواهد بود، گفت: در صورت تهدید تمامیت ارضی و امنیت ملی ایران از سوی دشمن، واکنش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نقطه عطف تاریخی خواهد بود.

وی درباره اقدامات سپاه پاسداران در مقابله با گروهک‌های تروریستی شرق و شمال غرب کشور گفت: نیروی زمینی سپاه پاسداران توانسته است با ایجاد جاده‌های مرزی در شمال غرب، غرب و جنوب شرق کشور و همچنین مسلح کردن عشایر و سران طوایف، امنیت پایدار را در نقاط مرزی کشور فراهم کند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی در پایان خاطر‌نشان کرد: امنیت پایداری که با سازماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دورترین نقاط مرزی کشور ایجاد شده است، به طور ملموس در زندگی روزمره مردم تاثیر گذاشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
دکتر رضا شفيعيان
۰۱:۵۹ ۲۶ آبان ۱۳۹۲
سلام عليکم,براى بررسى چند ايده نياز به مشورت با مهندسان طراح دارم.(طرح هايى مثل پل,سنگر و جاده)در صورتى که ايده ها کارآيى داشته باشد,باعث نهايت خوشوقتى خواهدشد.پيشاپيش از همکارى شما سپاسگزارم.
آخرین اخبار