ملي پوش بسکتبال با ويلچر قم همراه با تيم ملي کشورمان در رقابت‌هاي قهرماني جوانان زير ۲۳ سال جهان در ترکيه رتبه پنجم را کسب کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، تيم ملي بسکتبال با ويلچر جوانان کشورمان در حالي با غلبه بر کانادا در آخرين ديدار خود در رقابت‌هاي قهرماني جهان به عنوان پنجم دست يافت که محمد محمدنژاد از تيم ايثار قم عضو اين تيم بود.
تيم ملي بسکتبال با ويلچر جوانان کشورمان براي کسب عنوان پنجم رقابت‌هاي قهرماني جوانان زير 23 سال جهان به مصاف کانادا رفت که با نتيجه 67 بر 38 براي دومين بار حريف خود را شکست داد و به عنوان پنجمي اين رقابت‌ها دست يافت.
تيم ملي ايران پيش از اين نيز در مرحله مقدماتي، موفق شده بود تيم کانادا، قهرمان دو دوره رقابت‌هاي جهاني در سال‌هاي 1997 و 2001 را شکست دهد.
تيم بسکتبال با ويلچر جوانان ايران که به عنوان قهرمان قاره آسيا در رقابت‌هاي جهاني ترکيه حضور يافته است، در دور مقدماتي موفق به شکست تيم‌هاي مکزيک، کانادا، انگلستان و آفريقاي جنوبي شد و تنها شکست دور مقدماتي را برابر آلمان پذيرفت.
اين تيم در رقابت‌هاي مرحله حذفي مغلوب استراليا شد و از حضور در نيمه‌نهايي بازماند. تيم کشورمان براي کسب مقام پنجمي جهان تيم‌هاي ايتاليا و کانادا را از پيش رو برداشت./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.