مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه از اجرایی شدن طرح هادی در 26 درصد روستاهای استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، بابک عاطفی در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود 1700 روستای بالای 20 خانوار در استان، از تهیه طرح هادی در 1500 روستای استان خبر داد.

به گفته عاطفی در 80 درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان تهیه طرح هادی انجام شده که در این زمینه استان جلوتر از میانگین کشوری قرار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اجرای طرح هادی در 500 روستای استان، خاطرنشان کرد: تنها 26 درصد روستاهای استان اجرای طرح شده‌اند که در این زمنیه از میانگین کشوری با 32 درصد عقب تر هستیم.

وی تاکید کرد: باید تلاش بیشتری در سطح استان صورت گیرد و نیز اعتبارات بیشتری تخصیص داده شود تا بتوانیم در زمینه اجرای طرح هادی به میانگین کشوری نزدیک شویم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه در ادامه از تشکیل انجمن خیرین مسکن ساز در استان در سالجاری خبرداد و خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده توسط امام جمعه و استاندار توانستیم امسال این انجمن را در استان به ثبت برسانیم.

به گفته عاطفی هیات مدیره و هیات امنای انجمن مشخص شده و این انجمن در حال حاضر مراحل پایانی ثبت خود را به عنوان یک شرکت سپری می‌کند.
منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.