براي ديدار از ييلاق جهان نما در دامان سلسله جبال البرز شرقى تور سه روزه طبيعت گردي،‌ 23 مهرماه 92 برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، گلستان نام امروزي سرزمین تاریخی از استان‌های شمالی ایران، که نام این منطقه پیش از سده هفتم هجری"جرجان" و از سده هفتم تا سال ۱۳۱۶ ولایت استرآباد بوده است.

مرکز این استان گرگان را تاریخ‌نگاران یونانی با نام هیرکانی یاد کرده‌اند یکی از شهرهای مهم ایران در طول تاریخ بوده است.

بیش‌تر شهرهای کنونی استان از توسعه روستاها در راستای جاده‌ها و رودها به صورت طولی و در بخش‌های کوهستانی به صورت پله‌ای به وجود آمده‌اند، در اين گستره تنها شهرهای گرگان و گنبدکاووس ریشه در تاریخی دارند. 

منطقه گرگان از ۶ هزار سال پیش تمدن پیش از آریایی‌ها را در خود جای داده و کاوش‌های تورنگ‌تپه، در نزدیکی گرگان، نشانگر قدمتي  دست کم به اندازه شهر سوخته در سیستان است. 



در بخش جنوبى شهر گرگان ارتفاعات جهان ‌‌نما در ميان سلسله جبال البرز شرقى روستاي جهان نما را در برگرفته است.

جاذبه هاي طبيعي، حيات وحش منحصربه فرد دهکده ييلاقي جهان نما، موجب رونق اين منطقه به عنوان قطب گردشگري شده است.



 اگر علاقمند به پیاده روی در مراتع و ارتفاعات تا رسیدن به ییلاق جهان نما هستيد، تور سه روزه روستاي جهان نما،‌ 23 مهرماه 92 برگزار مي شود.

در قالب اين تور مي توانيد پیاده روی و کوه پیمايی نیمه سنگین را در جنگل یکصد ساله و در مسیرهایی بکر را تجربه کنيد.



وسیله نقليه مسافرتی، بیمه سفر، راهنماي طبيعت گردي، 2 شب اقامت در خانه محلی، 3 وعده صبحانه، 1 وعده ناهار، 2 وعده شام و به همراه ميان وعده و ... از جمله خدمات اين تور طبيعت گردي است.

گفتني است؛ تور سه روزه روستاي جهان نما با قيمت 2.950.000 ريال برگزار مي شود، علاقمندان جهت کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن هاي 66902680 (10 خط) تماس حاصل نمايند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار