شنبه 30شهریور 3.16 درصد از مجموع سهام و حق تقدم شرکت بیمه آرمان به قیمت پایه هر حق تقدم خرید سهام 750ریال به صورت یکجا و نقد در بازار پایه عرضه می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، شرکت پردیس پرهام کیش،  38 میلیون حق تقدم خرید سهام معادل  3.16 درصد از مجموع سهام و حق تقدم شرکت بیمه آرمان را شنبه 30 شهریور به صورت یکجا و نقد در بازار پایه به فروش می رساند.
 
بر اساس این گزارش، قیمت پایه هر حق تقدم خرید سهام 750 ریال و شرایط پرداخت ثمن معامله آن به صورت یکجا و نقد با رویه جاری تسویه پایاپای تعیین شده است.
 
و همچنين بلوک 51 درصدی، معادل 510 سهم  از سهام شرکت داده پردازی فن آوا به قیمت پایه هر سهم 79میلیون 867 هزار ریال، سه شنبه 9مهر در بازار سوم  به صورت یکجا و شرایطی عرضه می شود.
 
، شرکت گروه فن آوا ،قصد دارد 510 سهم معادل 51درصد از سهام شرکت داده پردازی فن آوا را به قیمت پایه هر سهم 79میلیون و 867 هزار ریال در بازار سوم به فروش برساند.
 
شرایط واگذاری به صورت یکجا و با شرایط پرداخت حصه نقدی معامله به مبلغ 30میلیارد ریال در طی 4روز کاری پس از انجام معامله و مابقی یکسال پس از تاریخ انجام معامله تعیین شده است.
 
بر اساس این گزارش ،شرکت داده پردازی فن آوا در زمینه ارائه خدمات انتقال داده ها و خدمات جانبی آن در خصوص اطلاعات نرم افزاری فعالیت می کند. همچنین مبلغ سپرده حضور در رقابت 1.2میلیارد ریال است.
انتهاي پيام/
برچسب ها: بورس ، شاخص ، سهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار