رييس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن اصفهان گفت: شوراهاي گفت و گو دولت با بخش خصوصي در استان اصفهان تاكنون ۲۴ مصوبه ملي در پي داشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان خسرو كسائيان دیروز در جمع خبرنگاران با مثبت خواندن نتايج جلسات اين شورا اظهار كرد: بسياري از اين مصوبات ملي كه به امضاي استاندار اصفهان رسيده است از طريق اتاق ايران به دولت اعلام شده و پيشنهادهاي اتاق اصفهان در مصوبات اخير هيات دولت قرار داشته است.

وي افزود: از جمله موارد مصوب مذكور، امكان ثبت سفارش كالا براي صادرات با ۳۰ درصد از وجه مورد نياز در بانك ها بوده كه توسط بانك مركزي تصويب شده است.
وي گفت: شوراي گفت و گوي دولت با بخش خصوصي در استان همچنين ۲۳ مصوبه استاني در پي داشته است.
كسائيان با تاكيد بر حمايت از سرمايه گذاري براي استان گفت: شوراهاي صلح و سازش اتاق اصفهان نيز در اين راستا شكل گرفته تا راه ميانبري براي حل مسايل فعالان به جاي طرح آنها در دواير قضايي باشد.
ابوالقاسم سرتيپي رييس كميسيون طرح و برنامه اتاق نيز در اين جلسه گفت: جوان گرايي و ايجاد كميته جوانان از جمله اولويت هاي برنامه اي اتاق در سال جاري است.
وي افزود: زمان آزمون و خطا به پايان رسيده و اكنون دوره همگن سازي يعني الگوگيري از نمونه هاي موفق است. وي تاكيد كرد: اتاق بازرگاني استانبول به عنوان يك نمونه موفق با ۳۵۰ هزار عضو و ۱۷۰ هيات نمايندگان مي تواند الگوي مناسبي براي اتاق اصفهان باشد/س.

برچسب ها: اصفهان ، اتاق ، بازرگانی ، صنایع ، و ، معادن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.