با بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور ، کلیه دستگاههای اجرایی موظفند ساعات کار ادارات شهر تهران را با رعایت ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره‌های ذیل آن و مصوبات هیئت محترم وزیران در سقف 44 ساعت در هفته تنظیم و اجرا کنند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دولت با بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور، کلیه دستگاههای اجرایی موظفند ساعات کار ادارات شهر تهران را با رعایت ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره‌های ذیل آن و مصوبات هیئت محترم وزیران در سقف 44 ساعت در هفته تنظیم و اجرا کنند.

متن کامل بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور به شرح زیر است:
 
با عنایت به استعلام‌های بعمل آمده از سوی دستگاه‌های اجرایی در خصوص ساعات کار ادارات شهر تهران موضوع بخشنامه شماره 1445/200 مورخ 28/1/1390 این معاونت، همچنین پیرو گزارش های مراجع قانونی ذیربط منجمله تاکید دیوان محسبات کشور طی نامه شمراه 60/40000مورخ 3/2/1390 در مورد رعایت مفاد ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره های آن به اطلاع می رساند، موضوع بخشنامه یاد شده مربوط به شرایط بحرانی و اضطرار در هوای شهر تهران بوده و اجرای این مصوبه در شرایط فعلی موضوعیت ندارد. لذا کلیه دستگاه های اجرایی موظفند ساعات کار ادارات شهر تهران را با رعایت ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره های ذیل آن و مصوبات هیئت محترم وزیران با موضوع ساعات آغاز به کار ادارات ومشاغل در شهر تهران در سقف 44 ساعت در هفته تنظیم و اجرا کنند.

بدیهی است چنانچه در هر زمان شرایط بحران و اضطرار از سوی مراجع و مقامات ذیربط اعلام شود، موضوع جهت تغییر در ساعات اداری به دستگاه های اجرایی اعلام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار