حضور آرنولد شوارتزنگر در جمع بازیگران قسمت دوم آواتار رد شد.

به گزارش باشگاه خرنگاران و به نقل از هالیوود ریپورتر؛چندی پیش اخباری مبنی بر سفر "جیمز کامرون" کارگردان "آواتار" به نیوزلند برای الهام گرفتن و نوشتن فیلمنامه دوقسمت بعد این فیلم منتشر شد. همچنین " جیمز کامرون" اعلام کرد که با وجود اینکه هنوز فیلمنامه را به پایان نرسانده اما داستان دوقسمت بعد در عمق اقیانوسها خواهد گذشت.


"جان لاندو" تهیه کننده " آواتار" نیز اعلام کرده که ساخت قسمت دوم و تقریبا هم زمان خواهد بود و این دوقسمت بطور پست سر هم  روی پرده خواهند رفت.


جیمز کامرون اعلام کرده که به ساخت قصمت چهارم هم فکر میکند اما هنوز تصمیم قطعی اتخاذ نکرده است.



قسمت دوم "آواتار" برای اکران در سال ۲۰۱۶ برنامه ریزی شده است. برطبق اخباری در بسیاری از خبرگزاری ها منتشر شده بود، آرنولد شوارتزنگر قرار ابود نقش منفی را در "آواتار2" بازی کند،  جیمز کامرون و آرنولد شوارتزنگر تجربه ی همکاری با یکدیگر در فیلمهایی همچون: "ترمیناتور 1و 2" و "دروغ های حقیقی" را داشتند و اما بنظر می رسد قرارنیست تا باری دیگر این همکاری به وقوع بپیوندد. کمپانی فاکس اعلاک کرد که گرچه شوارتزنگر بازیگر خوبی است اما برای بازی در ژانر علمی تخیلی مناسب نیست.


اما در کل ۳۹ ماه یا ۳ سال دیگر هنوز به اکران این فیلم مانده است،شایعات بیشتری هر روز به فضای مجازی وارد خواهند شد و همچنان باید صبر کرد "سم وردینگتون" و " زوی سالدانا" برای سه قسمت آینده آواتار ۲ ، آواتار ۳ و آواتار ۴ باز می گردند./ص

برچسب ها: ب ، ب ، ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.